MuscleMeat

SGP - er wil popmuziek verbieden

Maar zoals ik zei, subsidies die de gehele bevolking ten goede komen, daar heb ik geen probleem mee. Dus die eerste opmerking daar ben ik het dus principieel mee eens. En tja, beginnende politieke partijen hebben nog tal van andere mogelijkheden om van de grond te komen: donaties of eigen kapitaal bijvoorbeeld. Je moet het niet te makkelijk maken om een partij te starten, voor je het weet ben je extremisten aan het subsidiëren.

Ik vind dat ze een punt hebben.

• Topic Starter Topic Starter
ARNHEM - De Gelderse SGP-Statenfractie is voorstander van een verbod op popmuziek en zou deze vorm van muziek meteen verbieden als ze een meerderheid had.
Volgens SGP'er Nelis Zondag uit Gameren wordt popmuziek gebruikt ten dienste van de mens en niet ten dienste van God. "Popmuziek heeft de intentie de mens los te maken van God. Vergeten wordt waartoe de mens op aarde is", zei Zondag tijdens een debat in Provinciale Staten over de subsidie voor het Arnhemse poppodium Luxor Live. De Partij van de Arbeid vroeg hem er expliciet naar.

De preses van de gereformeerde gemeente in Aalst en de secretaris van de provinciale vereniging der SGP Gelderland maakte na een periode als raadslid van de voormalige gemeente Kerkwijk de overstap naar Provinciale Staten. Na de fraude-affaire met gedeputeerde Scheerder werd Zondag het college van GS binnengehaald als puinruimer, maar hij werd in 2003 door de VVD en het CDA uit GS gezet vanwege zijn fundamentalistische opstelling

Voorpagina - Gelderse SGP voor verbod op popmuziek | Brabants Dagblad

http://www.sgp.nl/Page/nctrue/sp648/index.html

nuff said..

so it seems.
Wat een randebielen. Volslagen ongeschikt voor de politiek.

MAAAAAAAR het kan natuurlijk altijd gekker!

Leaders to adorn sackcloth and ashes to fight crime

At Tuesday’s Birmingham City Council meeting, Mayor Larry Langford proclaimed Friday, April 25, a “day of prayer in sackcloth and ashes” in Birmingham.
Birmingham Weekly reported two weeks ago that the mayor purchased 2,000 burlap sacks for ministers and other community leaders to wear at a Plan 10/30 summit.
To many Christians, sackcloth and ashes symbolize humility and repentance, but the mayor’s decree came dressed with the usual accoutrements - printed on fine, invitation-stock paper and wrapped in a bright silver folder, adorned by the magic hat logo Langford commissioned for the city last year.
In the decree, Langford said that Birmingham’s crime problem “pails” (sic) in comparison to the biblical City of Nineveh.
The proclamation tells the Bible story of Jonah and the city of Nineveh: “Whereas Chapter 3, verse 5 & 6, of the Book of Jonah, Old Testament states, that the people of Nineveh believe God and proclaimed a fast and put on sackcloth from the greatest of them even to the least of them,” the resolution reads.
In the proclamation, the mayor puts himself parallel with the King of Nineveh (Jonah 3:7) who, wearing sackcloth and ashes, joined his citizens in prayer.
Langford said last week that “the Constitution of the United States calls for a separation of church and state - it never said anything about a separation of church from state.” He did not mention the Constitution at today’s city council meeting, although he blasted any potential critics who question his piety in public office.
“I could care less what they write about it or say about it,” Langford said. “Because let there be no misunderstanding, just like Satan is at work 24 hours a day, seven days a week, 365 days, God is too.”
The mayor’s proclamation urged all “Bishops, Priests, Pastors, Ministers,” and other religious citizens to join him in prayer at the Plan 10/30 summit, which will take place at Boutwell Auditorium this Friday, April 25, at 6 p.m.
The event will be the third Plan 10/30 summit. Previous events have focused on families and crime. In one event, Langford handed out Bibles donated by the 700 Club.
Far from the negative press he received last month for Jefferson County’s financial woes, Langford has been featured and praised by Pat Robertson’s religious news broadcasts.
Meanwhile, Birmingham’s homicide rate continues to outpace figures from this time last year.
(Leapin’ Larry’s Prayer Proclamation|Mixed Media)

"The city pf Birmingham proclamation":
http://bhamweekly.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/sackcloth-proclamation.pdf

YouTube - Larry Langford: Sackcloth Proclamation

Godslastering!

De SGP moet inderdaad verboden worden. Deze partij pleegt voor de zoveelste keer godslastering door het christendom in een sober en kwaad daglicht te stellen door het stelselmatig definiëren van een verkeerd beeld over het geloof. Hierdoor wordt het christenen bemoeilijkt normaal te fungeren in de huidige Nederlandse maatschappij.

Totale gekte. Rijp voor een inrichting.

Ik vind dat ze een punt hebben.

Het is maar goed dat ik jongens die een plug in hun reet stoppen niet serieus neem. Het zou me niks interesseren als ik nooit meer hiphop zou horen, maar de andere soorten muziek hebben eigenlijk hetzelfde effect. (trance/hardstyle/hardcore -> feesten om drugs op te gebruiken)

Ik vind dat ze de SGP moesten verbieden, ze zetten aan tot rellen

Godslastering!

De SGP moet inderdaad verboden worden. Deze partij pleegt voor de zoveelste keer godslastering door het christendom in een sober en kwaad daglicht te stellen door het stelselmatig definiëren van een verkeerd beeld over het geloof. Hierdoor wordt het christenen bemoeilijkt normaal te fungeren in de huidige Nederlandse maatschappij.

Aanpassen of opkrassen.

Alle SGP-ers het land uit!

Godslastering!

Ach, de SGP draagt water naar de zee.

Let wel: het christendom is hierin de zee...

Popmuziek zuigt dus van mij mogen ze :P

Terug
Naar boven