AndroidHealthClinic

SGP-leider Bas van der Vlies: Megamoskee is provocatie!

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik dat niet gezegd over die 80%, maar het is zowiezo bekend dat ambtenaren vooral LINKS stemmen.

Die 80% zou eens heel goed kunnen hoor.

Elsevier.nl - Politiek - Nederlandse ambtenaren stemmen vooral links

In dat artikel staat dat de linkse partijen 80/150 zetels krijgen, dat benadert die 80% bij lange na niet.

Neemt niet weg dat het heel goed denkbaar is dat ambtenaren veelal links stemmen uit vrees voor hun bureaucratische baantje.

Lees eens nogmaals mijn post voordat je weer begint !

Waarom, Vind je dat ik me vergis? Waar?
het was bur die begon over de 80 procent en dan komt er geen reactie op de vraag waar hij dat exacte cijfer haalt;

En jij komt dan weer zeggen dat het "algemeen bekend is", en toont een onderzoek waar zelf geen cijfers worden vernoemd. er wordt zelf geen duidelijke uitleg gegegeven van hoe het onderzoek werd verricht.

Er wonen 1 miljoen moslims in ons land, logisch dat zij hun eigen moskeeen willen. Je hoort moslims toch ook niet zeggen bij het zien van een kerk "deze is provocerend bedoelt". Moslims hechten veel waarde aan het geloof, moskeen zijn daarom heel belangrijk. Ze willen waarschijnlijk ook laten zien dat ze er zijn en daarmee de boodschap verspreiden "wij zijn er nou eenmaal, laten we er maar het beste van maken". Ik vind het persoonlijk een mooi gezicht, een moskee in een westers land. Het kan een symbool zijn voor hoop, dat deze twee culturen samen met elkaar kunnen leven in 1 gebied.

Je kan overal het negatieve in zien. Laat een Wilders-stemmer en een pvda/cda-stemmer een neutraal marokaans gezicht zien en de Wilders-stemmer zal er een negatieve uitstraling uithalen (hij kijkt me vuil/minachtend/provocerend aan) terwijl de pvda/cda- stemmer zal dat er niet in zien (bij wijze van spreken, moslimhaters kunnen ook cda stemmen bijvoorbeeld).
Stel jezelf open en blijf kritisch, net zoals in de wetenschap.

ja man, ga dan mar eens naar Marokko waar er grote Kerken en synagoges zijn. Je roept iets zonder maar effe te checken of het wel juist is.
Libanon, syrie, Jordanie, Libanon, Egypte, Algerije, allemaal landen waar er christenen al 14 eeuwen samenwonen met moslims.
gaat ook niet altijd lekker in egypte hoor...

they are taking over.

nederland is een zeer tolerant land, probeer dit maar eens in een Moslimsland om zo'n immens grote kerk ergens neer te plempen

Bro, laat mij nou niet die lijst met 400 kerken en synagoges die alleen AL IN MAROKKO staan hier ''neerplempen''

gaat ook niet altijd lekker in egypte hoor...

Heb ik ook niet gezegd. maar meestal gaat het in de meeste landen heel goed; Je moet niet slechts 1 land of 1 incident als representatief gaan beschouwen he.

het ging over: "nederland is een zeer tolerant land, probeer dit maar eens in een Moslimsland om zo'n immens grote kerk ergens neer te plempen".

Dat kan dus wel, dus dan moet men niet gaan zeggen: "ja maar in dat land gaat het ook niet altijd lekker he."

Bro, laat mij nou niet die lijst met 400 kerken en synagoges die alleen AL IN MAROKKO staan hier ''neerplempen''

Inderdaad. En tunesie, en Jordanie en Syrie en Libie,...

mer vergeet blijkbaar maar al te graag dat Joden naar Islamitische landen vluchtten toen de "christenen" hen probeerden uit te roeien. En dat moslims en Joden en Christenen gedurende 14 eeuwen in vrede samenleefden in onder andere het Midden-Oosten. Pas in 1890 en later begonnen de problemen toen de zionisten begonnen te dromen van een Beloofde Land.

Inderdaad. En tunesie, en Jordanie en Syrie en Libie,...

mer vergeet blijkbaar maar al te graag dat Joden naar Islamitische landen vluchtten toen de "christenen" hen probeerden uit te roeien. En dat moslims en Joden en Christenen gedurende 14 eeuwen in vrede samenleefden in onder andere het Midden-Oosten. Pas in 1890 en later begonnen de problemen toen de zionisten begonnen te dromen van een Beloofde Land.

De Westerse beschaving van nu is ook moeilijk te vergelijken met de middeleeuwen of landen, die nog steeds in een soortgelijke tijd leven.

Artikel in het Algemeen Dagblad:

SGP-leider Bas van der Vlies:
Megamoskee is provocatie

Rotterdam
Lijsttrekker Bas van der Vlies van de SGP is tegen de komst van meer grote moskeeën. Hij is tegen een verbod op de bouw van islamitische gebedshuizen. Maar hij pleit er wel voor 'maat te houden'.
De megamoskee in Rotterdam-Zuid vindt hij 'provocerend'.
"Ze hebben daar een bedoeling mee. Ze willen laten zien dat ze aanwezig zijn in deze samenleving en de cultuur in dit land naar hun hand willen zetten", zegt Van der Vlies.
De SGP-leider vindt dat Nederland moet vasthouden aan de christelijke traditie. Hij keert zich daarom niet alleen tegen de komst van meer moslims. Ook vindt hij dat het door de 'seculiere jihad' voor christenen steeds moeilijker wordt hun geloof te belijden.
"Ik hoor soms zeggen: religie is prima, maar alleen in het privédomein.
Alsof ik mijn geloofsovertuiging 's morgens op het nachtkastje kan achterlaten. Dat kan natuurlijk helemaal niet".

Mijn reactie:

Steeds meer en meer van deze irritante gebedshuizen worden in ons land van de burger zijn kosten gebouwd.
Van moslim begraafplaatsen tot -ziekenhuizen, heel irritant voor ons.

Maarja, elke moskee is provocerend op ons grondgebied, allen zijn plekken waar intense haat wordt gepredikt tegen ons, tegen het westen, tegen westerlingen, blanken.

juist, dus niks boerkaverbod :D:D:D wat je eigen reactie betreft; hier worden moskeeën uitgebreid of gebouwd met geld van de moslimgemeenschap, daar betaal jij geen cent aan mee hoor:rolleyes: en dat elke moskee provocerend is, lijkt me bullshit, misschien in jouw wereldje?

juist, dus niks boerkaverbod :D:D:D wat je eigen reactie betreft; hier worden moskeeën uitgebreid of gebouwd met geld van de moslimgemeenschap, daar betaal jij geen cent aan mee hoor:rolleyes: en dat elke moskee provocerend is, lijkt me bullshit, misschien in jouw wereldje?

Is dat zo dat men in Nederland zelf hun moskeeen betaalt? In Belgie is dat ook nog steeds zo. In belgie worden de imams nog steeds niet betaald door de overheid terwijl de wet hen dat verplicht sinds 1972.
Ik ben er tegen want ik wil niet betalen voor eenreligie sar ik geen aanhanger van ben. Ik wil de priester niet betalen en de Kerk niet en de imam niet,...

Is dat zo dat men in Nederland zelf hun moskeeen betaalt? In Belgie is dat ook nog steeds zo. In belgie worden de imams nog steeds niet betaald door de overheid terwijl de wet hen dat verplicht sinds 1972.
Ik ben er tegen want ik wil niet betalen voor eenreligie sar ik geen aanhanger van ben. Ik wil de priester niet betalen en de Kerk niet en de imam niet,...
nu niet meer, hoorde in het nieuws dat ze nu erkend worden ergo betaald worden, hangen wel voorwaarden aan vast (nl spreken, geen haat & dergelijke preken)

In Nederland wordt er nog steeds haat gepredikt en Nederlands wordt er ook niet altijd gesproken. Althans tot voor kort niet, weet niet hoe het nu is. Ben geen Wildersfan maar in zekere zin is het wel goed dat die nu ook enige invloed krijgt. Haatzaaiende imans moeten worden gestopt en bijbehorende moskeeen moeten direct worden gesloten.

nu niet meer, hoorde in het nieuws dat ze nu erkend worden ergo betaald worden, hangen wel voorwaarden aan vast (nl spreken, geen haat & dergelijke preken)

Lijkt me logisch! en onnodig. hat preken is reeds bij wet verboden dus daar was geen extra "wet" voor nodig;

Terug
Naar boven