arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoezo haatzaaien
we weten nog helemaal niet hoe die film eruit ziet
misschien is het wel gewoon de waarheid
waarheid ineens haatzaaien....
onzin uitkramen en daarmee iemand zwart maken
of realiteit en laten zien hoe iets daadwerkelijk in elkaar steekt dat hun dat weer als negatief interpreteren kan ik niks aan doen
Hij kan het redelijk uitleggen maar er zitten toch grote gaten in. Voor hem is er geen onderscheid binnen de islam, één pot nat dus. Maar we weten toch allemaal dat elke religie (ook het christendom) zowel radicale als gematigde gelovigen telt? Waarom zou je dan de islam willen verbannen maar niet het christendom? Daar valt hij dus door de mand, hij heeft een punt dat de islam voor heel wat problemen zorgt, maar komt met onrealistische voorstellen die gericht zijn op één groep, zonder rekening te houden met de verschillende lagen van die groep. Deze man zal nooit deel uitmaken van een regering volgens mij, ook vrees ik dat goede voorstellen die hij brengt niet door andere partijen zullen worden overgenomen omdat die voorstellen dan gewoon gelinkt zijn aan Wilders, en men hier liever niets mee te maken heeft. Als je echt iets wilt veranderen moet je het slimmer aanpakken, zijn methode zal als resultaat hebben dat een grote meerderheid van de bevolking nog steeds op andere partijen zal blijven stemmen zodat er ook niets verandert. Een verloren stem als je het mij vraagt.
'ik ga het niet terugnemen, ik ga het nog herhalen'![]()
wilders is echt de man.En anderen ? praat niet over gaten want die hebben andere kamerleden nog meer dan hem.
Wat een klojo