XXL Nutrition

Shakemengprobleem

MC H3aDsH0T

Competitive Bodybuilder
Waardering
232
Lengte
1m68
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Hey,

Ik heb een stomme vraag en deze luid: hoe los ik het volgende probleem op?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een shake die niet echt goed afgewogen is, ik heb al constant proberen een beetje te drinken en melk toe te voegen of de bovenste laag te pletten maar niks helpt.
En btw, ja ik weet het is een glas maar heb geen zin om een megabeker te wassen erna :D

Tips? :p (Ik weet het, hier gaat veel dom commentaar geleverd worden maar is toch lacheuh ;))

Gewoon goed roeren en keel openzetten...

blender?

meer melk?

inderdaad even een shake beker bij xxl bestellen, of kwaliteit whey kopen die niet klontert.. of allebei :thumbs:

Laatst bewerkt:
Eerst voorzichtig roeren...daarna goed stevig doorroeren
twee minuten laten staan en weer ff stevig roeren...daarna in een keer naar binnen gieten. Shakebeker werkt bij sommige shakes nu eenmaal beter dan een vork....

van de vloer eten is onghygiënisch.

Heb je geen blender, smijt het er daariun dan

inderdaad even een shake beker bij xxl bestellen, of kwaliteit whey kopen die niet klontert.. of allebei :thumbs:

+1

Dat probleem had ik bij mijn eerste shake ook:D
Mijn probleem nu is dat ik verschillende shakebekers heb en deze vergeet uit te wassen, dan kom je nare geurtjes en kleurtjes tegen:p

Ja shakebaker bestellen of niet zeiken.

staafmixer (of blender)

Zoals de meeste al zeggen shakebeker, zo veel werk is het nu ook weer niet om die ff om te spoelen en af te drogen.

Heb op het begin ook gezeten met klonters en daarom wilde ik het in eerste instantie al niet drinken, daarna ben ik op het ''zuipen en niet zeuren'' pad gegaan.
Of het nu een paar klonters zijn ja of nee, je maag boeit dat toch niet.

Mocht je na de shakebeker nog klonters hebben dan heb je
1. Niet goed geshaked
2. Te weinig melk/teveel poeder.

Houd ongeveer rekening met een 125 ml per schep (Bij mammoth 2500 in ieder geval)

wat een gezeik allemaal, ga je ook zitten als je moet plassen?

inderdaad even een shake beker bij xxl bestellen, of kwaliteit whey kopen die niet klontert.. Of allebei :thumbs:

+1

of je besteld bij body&fit. Krijg je er iedere keer een gratis beker bij. Heb nu al een stuk of 10 bekers :D en iedere keer een ander design. Blijft leuk

Laatst bewerkt:
Ik heb geen blender of iets dergelijks nodig hoor..
Gewoon een klopper:

lagostina-grote-klopper.jpg

Terug
Naar boven