MuscleMeat

Shakes; Kwalitatief goed plus lekker...Aanraders?

JayJay

Novice
Waardering
0
Ik gebruik nu ongeveer drie weken de chocolade shake van Nitro tech.
(Ik heb deze gekocht via 1fast400, dus was vrij goedkoop, i.v.m.de absurde prijzen hieruit Nederland.)

Ik dronk twee shakes op een dag en at daarnaast vrij goed.
Nu is het zo dat ik er gewoon tegenop zie om die shakes te maken, omdat ik er gewoon misselijk van word. (Ik mix het met water)

Zijn er mensen met de zelfde ervaringen?
Welke shakes kan je me aanraden die qua kwaliteit net zo of even goed zijn als Nitro tech, die tegerlijkertijd ook best lekker zijn?

Thanks

yo!! jayjay :)

mijn gok is dat je teveel eiwit binnekrijgt zonder dat je lijf dat gebruikt!!!

als dat ophoopt in je maag/darm dan kan het flink gaan uuuhhmmm rotten vrees ik :( ......probeer eens minimaal te halveren...en die shake die je overhoud te verdelen over 's ochtends en 's avonds.....maar eerst ff een week geen eiwitten nemen...als het dan over gaat weet je in ieder geval of het daar aan ligt

Gixxer

laat idd die shakes maar zitten, heb je alleen sochtens nodig en na je training(whey)
voor de rest kan je alles uit je voeding halen, eet hierbij ANANAS! toen ik daarmee
begon waren al mijn darm/maag problemen enzo over:D

http://www.bodyenfitshop.nl/index.php?tab=&inc=inf&id=517
deze whey heb ik nu, hij is lekker, mixt goed en als je 5 kg. koopt ben je ook
super goedkoop uit;)

groeten Daan

Universal Whey Pro is zéér goed !

ik heb ook universal whey... smaakt goed...
enkel jammer dat in vrijwel alle shakes aspartaam in zit (zoetstof)
dit heeft vele slechte eigenschappen (kankerverwekkend)

-off topic- Dat annanas, werkt dat ook tegen gasvorming (ruften dus), want sinds ik whey gebruik gas ik als de nete :) -off topic-

Bro, shakes met water vind ik sowieso goor. Met magere melk smaakt het echt stukken lekkerder. Daarnaast heb je nog wat voordelen van de caseine in je shake. Om op je vraag terug te komen; Twinlab Super Whey Fuel smaakt super en de kwaliteit is ook top.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks for the reacties.....

Ik heb gekozen voor Nectar van Syntrax...die schijnt goed en ook nog eens lekker te zijn...
Daarnaast heb ik ook gelijk een pot Swole V2 besteld....

Ik ben benieuwd...

Het is inmiddels al weer bijna maart en ik voel de zomer vakantie naderen... :cool: dus dat wordt nog wat maandjes bikkelen als een gek...

Ik vind Dymatize Elite Whey, vind ik lekker en lost goed op . Hiervoor heb ik Universal
Ultra Whey Pro gehad, smaakte ook goed, maar mixte wat minder. Ik kreeg het in een emmer, jullie ook?

Xtreme pro whey van SNI bij Hercules...goedkoop, lekker en lost heel goed op :D

Terug
Naar boven