MuscleMeat

Sharon is dood!!!

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Sharon is dood.....het is nog niet officieel bevestigd maar mijn contacten in Israel verklaarden dat hij gestopt is met roken.

Kunnen de moslims zich weer even ergens anders op richten.

rip

jammer. zal een groot gemis voor het joodse volk zijn. rust zacht ariel.

• Topic Starter Topic Starter
Lol, wat was Sharon dan?

ik dacht toen ik het las eerst aan de vrouw van Ozzy eigenlijk :D

nou de man die er nu aan komt is net zo als sharon, en miss nog wel iets harder.
en helemaal nu bij de buren die terorristen aan de macht zijn.

Contacten in Israel : [Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Shalom! Brekend nieuws uit het beloofde land. Jawel, de claxons kunnen nu echt los in Gaza en de Westbank van 020. Zojuist is Ariel Sharon in het Hadassah Ein Kerem Ziekenhuis te Jeruzalem [Link niet meer beschikbaar] zo goed als. De Israëlische minister-president annex grootverbruiker van broodjes Palestijn en hoofdsponsor van FC Falafel, is aan de gevolgen van een slepende hersenbloeding overleden. Eigenlijk was-ie al weken deaud, maar Israëlische spin doctors vonden electoraal gezien 'kritiek maar stabiel' een treffender omschrijving. Vanochtend gooiden artsen er nog een spoedoperatie (en dat op de sabbat!) tegenaan omdat er een vloeibare pretzel dwars in z'n darmen zat. De operatie slaagde, patiënt overleed. Sharon (een nick overigens, hij heette Scheinermann in het echt) kreeg 17 december 2005 voor het eerst last van zijn kersenpit. Niettemin haalde hij de kerst. Begin dit jaar kreeg Sharon nogmaals hersenbloedingen en werd hij kunstmatig in coma gehouden. Op 9 januari haalden artsen Sharon eventjes uit de slaapstand. Helaas bleek toen dat alleen zijn rechterhand het nog deed. En daar valt natuurlijk geen oorlog mee te winnen. RIP, ouwe ijzervretert.
Instant Update: Verhoogde staat van paraatheid op de burelen van het CIDI. Ronny Naftaniel gaat hersenbloedingen aanklagen wegens discriminasie.

Ik heb idd meer respect voor Sharon gekregen toen hij zei dat de Gaza gewoon terug gegeven werd en dat de rest die het er niet mee eens was, maar de andere kant op moesten kijken.

Wordt weer rumourig daar let maar op.

Ik denk dat met hem 't vredesproces heel ver had kunnen komen, 't is de vraag hoe het nu verder zal gaan daar.

Dudes, Sharon is dood! Denk je nu echt dat hij ooit nog een woord zegt?

Niks zeggen betekend niet dat hij al dood is.

Als je bron geensT.nl is, ga ik mee met Leviathan en geloof ik er weinig van.

k hoorde net op de radio dat hij een zware operatie overleefd heeft

Sharon was veel te dik. En nu is het te laat.

Operatie Sharon geslaagd

Uitgegeven: 11 februari 2006 09:51
Laatst gewijzigd: 11 februari 2006 15:10

JERUZALEM - De spoedoperatie die de Israëlische premier Sharon zaterdag heeft ondergaan, is geslaagd. De patiënt is terug op de afdeling intensieve zorg, zo maakte de Israëlische militaire radio bekend. Het ziekenhuis zal om 16.00 uur Nederlandse tijd een persconferentie geven over de toestand van Sharon.

Een bron in het ziekenhuis meldde dat de premier nu "buiten levensgevaar"is.

Sharon werd op 4 januari getroffen door een zware hersenbloeding en is sindsdien niet bijgekomen. Nadat de artsen zaterdag hadden ontdekt dat hij ernstige problemen had met zijn spijsverteringsorganen, moest hij met spoed worden geopereerd aan zijn maag. Gevreesd werd dat hij de operatie niet zou overleven.

bron: ANP

Ik hoorde net op de radio ook dat ie nog leefde, maar goed, wat maakt het ook uit.

Terug
Naar boven