XXL Nutrition

Sharon is dood!!!

R.i.p. :(

Laatst bewerkt:
GeensT brult wel vaker iets.

Ja, maar hij rookt niet!

Op teletekst staat dat ie niet meer in levensgevaar is maar dat hoeft niet waar te zijn natuurlijk...

maar ik geloof best dat ie het loodje heeft gelegd maar dat de media dat nog stil wil houden... iig... RIP Sharon...

ja zo ging het toch ook met die theedoek.

Sharon is oorlogsmisdadiger maar wat komt er ter vervanging??

Voor éénmaal moet ik de islamieten gelijk geven in hun standpunt.

grtz

[Link niet meer beschikbaar]

in belgie zijn ze soms wat te optimistisch.............

Dat die rotte appel maar snel crepeert in elk geval.

Enne hij leeft nog steeds...ofzoiets..is opvallend stil rond hem..

grtz

Corazon zei:
r.i.p ik hoop dat er nu niet een fanatiekeling aan de macht komt.
nope... de interim president lijkt ook al niet veel op te hebben met de orthodoxe joden in de nederzettingen :thumbup:

Ook aan Sharons handen kleeft Palestijns bloed, maar hij is ook een president geweest die grote stappen heeft gezet in een poging een stabiele vrede te creeren. Bijvoorbeeld door grote delen van de bezette gebieden terug te geven aan de Palestijnen.

Of hij nu dood is of niet, veel zal hij toch niet meer kunnen doen. Ik vind het overigens wel vreemd: toen Rabin echte vrede wilde sluiten met de Palestijnen werd hij vermoord en nu Sharon het ook ging doen gaat hij in coma...

De joodse extremisten zijn trouwens geen haar beter dan de moslimextremisten.

extremisten zijn extremisten...

maar je hebt gelijk, het wil om de meest uiteenlopende redenen maar niet echt vlotten met die vrede daar. De hoofdoorzaak ligt denk ik in het feit dat ze maar niet willen stoppen met elkaar op te blazen dan wel neer te schieten.

Haha, ik moest direct denken aan dat nummer... Mamama Myyyy Sharonna :fu: :evilnana:

zo te zien niet, zal nog wel even als een kasplant leven vrees ik

Terug
Naar boven