MuscleMeat

Sharpsafers Vetmeting

Sharpsafer

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
16
Lengte
1m77
Vandaag een tripje naar leuven gedaan, naar de Faculteit Lichaams samenstelling.
Dus bij dze mijn echte stats! Blijk ik dus 2cm kleiner te zijn:D

175cm 83,8Kg 15,07%Bf

Hierbij foto's van de onderwatermeting, heb er maar 3 want de bats waren plat:p

meeting01.JPG

meeting02.JPG

meeting2.JPG

Laatst bewerkt:
hahah wtf, dacht dat dat er iets "netter/professioneler" ging uit zien. Waarom heb je het gedaan? En wat kostte dat, lijkt me wel eens leuk om te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja is wel ouder wets maar degelijk, heb volledig bloed analyse ook gekregen, aan de hand zien ze welke Bcaa's ik best gebruik....
Blijk 6gr Leucine nodig te hebben per KT dag
Is in leuven, maar je hebt een top sport kaart nodig eigenlijk, via via kunnen regelen.
Kost me 30 + btw

Ook met de begeleider heel mn bf schema aangepast.
Cardio iedere ochtend 30min (nuchtere maag) Low intens
4xKT pw, op KT dagen 3200kcal, met de meeste Kcal's na de trianing, Vextargo,whey en giga load bcaa's. Dan een maaltijd van 800kcal.
Op rust dagen (steeds ochtend cardio) 2340Kcal's
Bedoeling, Bf naar 8,5% te trekken, en kracht houden voor kracht wedstrijd

dat lijkt me wel super handig om te weten

ik heb maandag zelf een bloedcontrole laten doen en vrijdag krijg ik de resultaten. Het was gewoon een standaard bloedcontrole (niet eens testosterone waardes kunnen laten testen, stagaire mocht dat niet ???) Ik heb er niet verder moeilijk over gedaan want ze is superheet :p.

Was dat ook een gewone bloedcontrole, of is een volledige echt helemaal anders? zou ik ook wel eens willen weten allemaal, vooral die bcaa's en amino's algemeen. Ik ben daar wel een fervent fan van.

pff, veel problemen gehad om dit eindelijk te posten

sterk bezig sharpasafer!

dat lijkt me wel super handig om te weten

ik heb maandag zelf een bloedcontrole laten doen en vrijdag krijg ik de resultaten. Het was gewoon een standaard bloedcontrole (niet eens testosterone waardes kunnen laten testen, stagaire mocht dat niet ???) Ik heb er niet verder moeilijk over gedaan want ze is superheet :p.

Was dat ook een gewone bloedcontrole, of is een volledige echt helemaal anders? zou ik ook wel eens willen weten allemaal, vooral die bcaa's en amino's algemeen. Ik ben daar wel een fervent fan van.

pff, veel problemen gehad om dit eindelijk te posten

Ze nemen een staal van je bloed en testen welke amino's het best reageren en het meeste absorptie geven... Blijkt voor mij leucine te zijn.
Ook volledig Kt schema aanpassen (explosief) +800kcal na de training
Cardio low intens op niet Kt dagen en op 2340Kcal

ziet er wel stoer uit een barbaar in een badkuipie hehe

Terug
Naar boven