MuscleMeat

Shirt Inter Milan beledigt de islam!

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Shirt Inter Milan beledigt de islam

Fenerbahçe gaat wel heel ver om een plaatsje bij de laatste zestien van de Champions League te bemachtigen. De Turkse advocaat en fan van de club, Baris Kaska, heeft bij de wereldvoetbalbond FIFA en de Europese voetbalbond UEFA een klacht ingediend tegen Inter Milaan. Volgens de man zijn de shirts waarin de Nerazzurri hun uitwedstrijden afwerken een belediging aan het adres van de islam.

In de onderlinge ontmoeting die plaatsvond op de vijfde speeldag van de Champions League (3-0 winst voor Inter) droeg de Italiaanse landskampioen niet het traditionele blauw-zwarte tenue, maar een wit shirt met een rood kruis op de borst. Dit rode kruis is volgens Kaska en vele islamvolgers een doorn in het oog.

Het kruis op het shirt doet de Turkse man denken aan de geweldadige inname van Jeruzalem door de kruistochtlegers in 1099, waar duizenden moslims de dood vonden. De advocaat eist nu een reglementaire overwinning voor de Turken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

:shoot::shoot:

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens raar dat Inter met dit shirt speelt, je zou eerder denken dat het iets voor AC Milan is :scratch:

omg ! wat een belachelijke reden alweer ...

OOK al zouden ze allah beledigen...dan nog? mag dat niet ofzo? zij beledigen toch ook homos? en vrouwen met een (zichtbaar) hoofd/been?

snap die islam logica echt niet .

Doet me trouwens meteen denken aan dat fragment van Hans Teeuwen bij de sl*ts van allah

ik kan me hier over opwinden, maar ik zal t maar niet doen..

ik moet me ook altij inhouden bij zo'n belachelijke dingen !

alsof de mensen nu daar toen bij waren :rolleyes: Het kruis op het shirt doet de Turkse man denken aan de geweldadige inname van Jeruzalem door de kruistochtlegers in 1099, waar duizenden moslims de dood vonden.

Wat ne zever weer...Ben s benieuwd wat de bond gaat doen,wss zulen ze niet met die shirts mogen gaan spelen.

pff echt weer te triest voor woorden. het jaar 1099, dat hebben ze zeker allemaal meegemaakt die tijd. ook al was het 20 jaar geleden, wtf vuile aanstellers. altijd overal een rede achter zoeken terwijl ze zelf middeleeuwse regels hebben en met bommen om lopen..

eigenlijk moeten ze allemaal anti moslim shirts aan en relle :D

Laatst bewerkt:
zou ik de bond zijn zou ik gewoon zeggen.
"we zullen het onderzoeken"
en tegen da de volgende champions league er is
"jaja we onderzoeken nog altijd"

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat nagels uit de rekken moet gehaald worden, Jezus werd er mee aan het kruis gehangen.

Het beledigt m'n geloof. :(

als ze niet willen spelen,moet de bond "fener" er gewoon uitgooien, game over

hahaha zo vinden die knakkers altijd wel iets

Gaat nergens over ze zijn als zo goed als geplaatst.

Ik vind die maan en die ster op het Turkse nationale shirt aanstootgevend Turkije kan niet mee doen aan het EK hoor met dat shirt.

die islamzeikers beledigen mij ook elke keer met hun bs.... ik ga ook eens beginnen met klacht indienen..

Omg gaan ze zich nu ook al mengen in het voetbal. Denken echt dat iedeern zich moet gedragen volgens hun normen. Hoop nu zeker dat psv door gaat en niet fener!!!

Fenerbagger diskwalificeren.. PSV door! :o

Terug
Naar boven