MuscleMeat

Shirt Inter Milan beledigt de islam!

wat een losers zeg

Die Turken gebruiken zelf Islam tekens op hun vlag.

Gohoh... vieze relnichten.

Kom hier, dat we u een knuffel geven waar jullie zo'n nood aan hebben...

rooney-thumb.jpg

hadden die kruisvaarders toen maar meer afgeslacht, hadden we er nu minder last van

Gans Inter Milaan onthoofden!!! zouden ze nog voor gaan pleiten hoor:)

Hoezo achterlijke cultuur ? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mensen in dit land, ervaren elke dag, de problemen met de multiculturele samenleving.

bron:voetbalnieuws.be :Het kruis op het shirt doet de Turkse man denken aan de geweldadige inname van Jeruzalem door de kruistochtlegers in 1099, waar duizenden moslims de dood vonden. De advocaat eist nu een reglementaire overwinning voor de Turken.

dat zouden ze wel willen ja,maareuh waren ze dan pas gekwetst nadat ze verloren hadden,voor de match dus niet hahhahahhahahahahaa

OOK al zouden ze allah beledigen...dan nog? mag dat niet ofzo? zij beledigen toch ook homos? en vrouwen met een (zichtbaar) hoofd/been?

snap die islam logica echt niet .

Doet me trouwens meteen denken aan dat fragment van Hans Teeuwen bij de sl*ts van allah

so true... als allah het wil dat zij niet kunnen voetballen, dan is dat toch gewoon zo :) zou al een kunst zijn moesten ze er niet met de bal vandoor zijn

:bow::bow::bow::bow:

ze hebben in Turkije nog nooit gehoord van "het Rode Kruis"?

nope noemt dat de rode ster of zoiets belachelijk echt de islam komt mijn strot uit en ik denk dat er vele zo denken. Maarja niemand doet er wat aan want anders gaan ze rellen .en nu zwijg ik want jaag me er veel te hard in op ....

zucht...
religie...

Het kruis op het shirt doet de Turkse man denken aan de geweldadige inname van Jeruzalem door de kruistochtlegers in 1099

Als de moslims Jeruzalem niet zo bloedig hadden ingenomen, waren de kruistochtlegers ook niet nodig geweest.

Komop kerels denk eens na, dit heeft natuurlijk niets te maken met een fanatieke islamitische overweging. Dit is gewoon een gefrustreerde voetbal fan die een aanleiding zoekt om Fenerbache door te krijgen en gaat het heel slim spelen op geloof en slachtoffer rol, iets waar Europeanen zowieso p*ssy's in zijn. Als de rollen waren omgedraaid dan hadden die Turken waarschijnlijk gezegd dat we niet goed bij ons hoofd waren en dat we ons niet moeten gedragen als religieuze freaks. Haha alsof Turkije zo religieus zijn.

Maar aub maak het er niet meer van dan het al is. Als die club echt zo streng islamitisch was alsmede al hun supporters dan zou dat echt wel gemerkt worden doormiddel van bijvoorbeeld vrouwen niet toelaten in stadion, of vrouwen in andere vakken en dat soort bullshit.

Terug
Naar boven