AndroidHealthClinic

Sia

Even bumpen!

Dankzij Starter20 en DBB heb ik Sia ontdekt. Afgelopen zondag naar een optreden van haar geweest in de Ancienne Belgique in Brussel, het was schitterend!

Heb de live cd van haar tour in Europa gekocht, echt de moeite.

---------- Toegevoegd om 02:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=wh1uG44dJfw

bef haar gelijk, sjonge jonge

---------- Toegevoegd om 02:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------

hahaha i kied, i miss the girl you lost to cocaine is dope :D

• Topic Starter Topic Starter
nice, ik ben er afgelopen maandag avond geweest in Vredenburg Utrecht, shit was snoeihard... enige minpuntjes waren dat utrecht met navigatie bijna niet te doen is en we dus net op tijd waren + dat het echt extreem druk was (uitverkocht ofzo?) waardoor er bijna heel de tijd mensen aan de wandel waren.

de live cd wilde ik niet voor 20 euro, ik wil gewoon de nieuwe cd... maar goed das ff wachten tot 7 juni

stonden ook 3 potten voor me ofzo, eentje stonk naar paarden en stond heel de tijd bijna tegen me aan los te gaan (alsof ze op een hardcore feest stond)... 4 keer een beuk gehad in men rock hard abs van die chick en die vriendin van der ging lopen roepen dat ze Sia's baby wilde hebben... ohhhhhh broeder

maar shit was snoeihard... ik denk dat ik soon well be found, the fight en breathe me het geniaalst vond. ze kan sowieso extreem goed zingen live, boy boy.... en dan zijn er mensen die liever naar lady gaga gaan :roflol:

Laatst bewerkt:
Live klinkt het imo toch stukken beter dan op cd, maar ik ga de nieuwe cd ook kopen.

• Topic Starter Topic Starter
Live klinkt het imo toch stukken beter dan op cd, maar ik ga de nieuwe cd ook kopen.

goed idee! ik moet colour the small one (had ze overigens wat mij betreft wel wat meer nummers van mogen doen) ook nog kopen eigenlijk.. 2 in 1x word het dus :fire:

edit: wat je via karma zegt is ook een goed idee :D

Terug
Naar boven