XXL Nutrition

Nieuws Sissen naar vrouwen verbieden en beboeten

Ze kunnen beter Marokkanen verbieden, dan is het probleem opgelost.

Je moet echt wel een zeer depressief mens zijn om iedere keer weer deze kaart te trekken. It's getting old.

Goed geintegreerde Marokkanen lezen dergelijke opmerkingen constant op het internet. Helpt hen echt geen negatieve gevoelens te ontwikkelen ten aanzien van onze samenleving.
Tevens, het gedrag waarvan sprake wordt door zowat alle laaggeschoolde, gefrustreerde, werkloze mannen tentoongespreid.

Je moet echt wel een zeer depressief mens zijn om iedere keer weer deze kaart te trekken. It's getting old.

Goed geintegreerde Marokkanen lezen dergelijke opmerkingen constant op het internet. Helpt hen echt geen negatieve gevoelens te ontwikkelen ten aanzien van onze samenleving.
Tevens, het gedrag waarvan sprake wordt door zowat alle laaggeschoolde, gefrustreerde, werkloze mannen tentoongespreid.

Inderdaad, dit haalde ik ook al aan in het topic over de straatroof. Ze worden afgeschilderd als daders maar eigenlijk zijn zij de echte slachtoffers!

Inderdaad, dit haalde ik ook al aan in het topic over de straatroof. Ze worden afgeschilderd als daders maar eigenlijk zijn zij de echte slachtoffers!

Zielig hoe je me woorden in de mond probeert te leggen. Intellectuele oneerlijkheid is racisme niet vreemd.

Geïntegreerde, eerlijke, werkende immigranten zullen hopelijk toch wel slim genoeg zijn om te begrijpen dat opmerkingen als die van bascross een emotionele reactie zijn, niet van toepassing op hoe zij zich gedragen.

Tuurlijk is het voor hen niet aangenaam om generaliserende opmerkingen te lezen, maar als je een beetje verstand hebt dan voel je je ook niet aangesproken en ga je in discussie of negeer je dat.

Verder is er een oververtegenwoordiging van misdrijven onder immigranten van bepaalde afkomst en het heeft weinig zin om dat keer op keer te blijven ontkennen. Links moet gewoon een keer leren dat feiten erkennen niet gelijk staat aan racisme. De wereld is niet of links of extreemrechts. Je hebt daartussen iets als de realiteit, en dan kan je praten over oorzaken en oplossingen.

**** off, hippie.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 13:39 ----------

Geïntegreerde, eerlijke, werkende immigranten zullen hopelijk toch wel slim genoeg zijn om te begrijpen dat opmerkingen als die van bascross een emotionele reactie zijn, niet van toepassing op hoe zij zich gedragen.

Is geen emotionele reactie hoor, gewoon een oplossing voor het probleem. :thumbup: Of is er iemand hier die durft te beweren dat het zou niet werken?

u srs?

zit idd wel een kern van waarheid in, maar een zieke, geweldadige hond, die zo is geworden door een vorige eigenaar die hem mishandeld heeft, wordt ook gewoon afgemaakt:)
Dat het niet de schuld van dat beestje is betekent niet dat hij gewoon los mag lopen in de maatschappij en een shitload aan schade mag aanrichten.

Oplossing: alle marokkanen buiten, dan wat doen aan dat stigma en opnieuw proberen:thumbs:

En als vrouwen op hun beurt oerwoudgeluiden maken, is dat eigenlijk strafbaar?

Tuurlijk is het voor hen niet aangenaam om generaliserende opmerkingen te lezen, maar als je een beetje verstand hebt dan voel je je ook niet aangesproken en ga je in discussie of negeer je dat.

Verder is er een oververtegenwoordiging van misdrijven onder immigranten van bepaalde afkomst en het heeft weinig zin om dat keer op keer te blijven ontkennen. Links moet gewoon een keer leren dat feiten erkennen niet gelijk staat aan racisme. De wereld is niet of links of extreemrechts. Je hebt daartussen iets als de realiteit, en dan kan je praten over oorzaken en oplossingen.

Ik ontken de cijfers niet, en in België ontkent men deze cijferzs ook steeds minder en minder; Ecter weiger ik te geloven dat dit te wijten is door een inherent probleem binnen de cultuur of religie van een bepaalde groep. In een andere topic was er een interessante link (heb geen zien hem nu te gaan zoeken, maar me kennende zal ik dat toch doen).

En ja, inderdaad, die goedgeintegreerde zal zich daar mss niet aan storen maar iedere keer weer dat mensen uit zzijn "group" misdaden plegen wordt er naar hem en hen verwezen en wordt het als noodzakelijk gezien dat deze goedgeintegreerde zich luidkeels, iedere keer weer, uitspreekt tegen dergelijk gedrag. Dat moet echt heel vervelend zijn. En voor mensen die niet zo goed geintegreerd zijn, maar echt hun best doen, moet het toch wel moilijker en moeilijker worden als je iedere keer weer door autochtonen geconfronteerd wordt met de beschuldiging "dat mensen uit jouw "group" crimenele untermenschen "zijn.

Een beetje een onmogelijke wet die moeilijk te handhaven is.

Dit.

Maar met de strekking ben ik het wel eens, dat achterlijke- lastigvallende- gedoe..
Als je niet op het gesis in gaat: ben je een h**r (en weet ik het al niet meer),en je moet er niet op in willen gaan. ;)

Het probleem is: het gesis is het begin, je ziet het met regelmaat escaleren omdat ze een bepaalde blik daarop niet accepteren, of een afkeuring van het meisje op het gesis, of what ever..Vervolgens onstaat een discussie, vaak gevolgd door bedreigingen door (vaak) kleine knulletjes die op hun pikkie getrapt zijn door de afwijzing,.

Ik snap dus de redenering wel, als in; de oorzaak verbieden.

Nogmaals; nagenoeg onmogelijk om het straffen na te volgen, of het moet heterdaad zijn.

de link waar ik het over had;:

http://www.ministrando.org/gedrags-...riminaliteit/criminaliteit_en_etnische_a.html

De auteurs besluiten dat het leggen van verbanden leggen tussen etniciteit en risicofactoren voor criminaliteit op individueel, wijk- en samenlevingsniveau een ingewikkelde zaak is: "Het gevaar bestaat dat mensen etniciteit en cultuur zelf als een verklarende factor gaan zien, terwijl etniciteit alleen maar een sociale categorie is die op zijn best verwijst naar andere achterliggende oorzaken".

Dit.

Maar met de strekking ben ik het wel eens, dat achterlijke- lastigvallende- gedoe..
Als je niet op het gesis in gaat: ben je een h**r (en weet ik het al niet meer),en je moet er niet op in willen gaan. ;)

Het probleem is: het gesis is het begin, je ziet het met regelmaat escaleren omdat ze een bepaalde blik daarop niet accepteren, of een afkeuring van het meisje op het gesis, of what ever..Vervolgens onstaat een discussie, vaak gevolgd door bedreigingen door (vaak) kleine knulletjes die op hun pikkie getrapt zijn door de afwijzing,.

Ik snap dus de redenering wel, als in; de oorzaak verbieden.

Nogmaals; nagenoeg onmogelijk om het straffen na te volgen, of het moet heterdaad zijn.

bestaat het probleem ook in nederland? (jij was toch nederlandse hé?)

bestaat het probleem ook in nederland? (jij was toch nederlandse hé?)
Ik ben Nederlandse ja.

Oh ja hoor, hier komt het ook voor.
De wijk waarin ik woon, barst van de Marokkanen. De oudere generatie is top: super aardige mensen met leuke winkeltjes e.d. maar de jongeren.... :mad:
De eerste zomer dat ik hier woonde gaf een hoop ongemak voor mij. Jurkjes e.d. echt: linke soep om 3 uur snachts.
( Ik liet de hond nog al eens laat uit na het stappen)

Na een tijdje hadden de oudere gezien dat ik alleen woon met mijn zoon, daar hadden ze blijkbaar respect voor? Ik werd op een gegeven moment heel erg irritant nagesist en gefloten toen ik langs een terras liep van een soort van theehuis, op dat moment greep de oudere garde in en corrigeerde de jonge fluiters/sissers.
Heel mooi om te zien dat er nog wel respect is..

Beetje jammer dat het niet van de jongeren richting Nederlandse meiden is.

Dus deze wetgeving: snap ik helemaal.

trouwens... wanneer men spreekt over "sissen", welk geluid moet ik me daar dan bij voorstellen?

Best wel terecht, agenten mag je ook niet uitschelden, waarom willekeurige vrouwen wel.

Verder natuurlijk onuitvoerbaar en veel te overdreven.

Vraag altijd netjes wat ze zeggen, want die jongens zeggen t altijd pas als je al voorbij gelopen bent. Op t moment dat je je omdraait, stamelen ze alleen nog wat. :D

Terug
Naar boven