XXL Nutrition

Site injects

jwre66

Novice
Elite Member
Waardering
11
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Ik las iets over het feit dat hoe kleiner de spiergroep die je infecteert hoe minder effectief het de AAS opneemt.
bv Injects in de schouder zou maar voor 60 % worden opgenomen ten opzichte van de glute 90 %
Is jullie daar iets over bekend ?

Dit hoor ik echt voor het eerst, waar heb je dit wel niet vandaan?

Geloof er trouwens niks van, hoop ik want:p ik heb op veel plekken injecties gezet.

Ik las iets over het feit dat hoe kleiner de spiergroep die je infecteert hoe minder effectief het de AAS opneemt.
bv Injects in de schouder zou maar voor 60 % worden opgenomen ten opzichte van de glute 90 %
Is jullie daar iets over bekend ?

Heb je een link naar die tekst?
Dat wil ik wel lezen nl. :-)

• Topic Starter Topic Starter
Sorry ik heb geen link, ik kan niet meer terug vinden waar ik het vandaan heb.

Heb ook wel eens gelezen dat de glutes t beste opneemt idd. Geloof dr niet zoveel van tho..

ik zou t niet weten, spuit al sinds het begin in m'n quads, heb wel tijdje tren ace 100mg e.d. in m'n kuiten gezet (links/rechts afwisselend per dag uiteraard) en merkte geen verschil met het zetten in m'n quads (ook tren ace 100mg e.d. andere kuur)

Is weinig over bekend, verschil lijkt betrekkelijk klein.

Denk dat het mss wel uitmaakt als je grotere volumes zet. Bvb 3ml in een delt tov in een glute.

Maar als je met slin pins prikt, dan maakt het imo niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou dat ( slin pins ) een verschil maken volgens jou ?

Heb nooit verschil gemerkt bij mijn tussentijdse bloedtests. Voorheen deed ik altijd de injectie in m'n quads. Later in m'n glutes. Verschil in mnol was marginaal.

Ik zou een spier sowieso niet graag infecteren.

Laatst bewerkt:
ik weet niet of het juist is maar ik heb gehoord dat als je in grote spier als glute spuit dan word het sneller opgenomen dan bv schouder.ik zet ze afwisselend delts glutes quads en recent heb ik boven borst getest.

Terug
Naar boven