Fitness Seller

Anabolen iets voor mij? (advies)

Bezoekers in dit topic

BASSIE:D

Novice
Lid geworden
25 jan 2016
Berichten
7
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Beste allen,

Zal me even kort voorstellen ik ben Bas 22 jaar oud. Ik fitness nu zon ongeveer 4 jaar af en aan.
(waarvan 1,5 jaar serieus)
Onder serieus versta ik:

- Ik werk met schema's die ik selecteer op basis wat ik bereiken. (sinds nieuwjaar powerlift schema)
- Ik ben me bewust van mijn form en mind muscle control.
- Ik train regelmatig (5x in de week)
- Ik ben me bewust van mijn voeding, het is niet dat ik doe aan meal prep e.d. ik vind koken leuk maar ben ook wel een beetje een bourgondiër.Kortom Hou van lekker en gevarieerd(gezond) eten en ben niet bang voor een scheutje olijfolie teveel.

Gaandeweg heb ik veel geleerd over fitness. Filmpjes praten ect. heeft me aardig opweg geholpen. Ik weeg nu zon 92 KG ben 1.80 lang, en heb rond de 16 procent vet. Heb een klein buikje, maar heb ook redelijk wat spier. Ben gezond zover ik weet. nooit ziek geen medicatie.

PR's:
Bench: 115
Squat: 145
Deadlift: 180

Nu hoorde ik dat een aantal jongens ''gebruiken'' bij mij in de gym, hoe of wat geen idee. vind dat ze niet heel erg veel liften terwijl ik dan soms naar hun lichaam kijk en denk. Dat ziet er wel goed uit, dat zou ik ook wel willen. de reden dat ik zou willen gaan gebruiken is dan ook voor cosmetische redenen.

Nu heb ik me wat verdiept (nu 3 maand) in de wereld van anabolen, fora, documentaires, wetenschappelijke artikelen.
Toch blijf ik met een aantal vragen zitten, want sommige dingen zijn zo onduidelijk. Ik weet de basics van anabolen.


Vraag 1: Ik had vroeger (last) van borstgroei, toen mee naar de dokter geweest bla bla scheen dat het zon 1/2 mannen gebeurd.

Is de kans groter als ik ga gebruiken dat ik bitchtits krijg?


Vraag 2: Een eerste kuur, ik heb gekeken --> Testostoron + DECA ik las hierover dat deca blessures e.d tegengaat. Aangezien ik een zwakker schouder heb zou ik hiervoor kiezen. (blessure van vroegeruit met judo)
Zou iemand mij hierin willen adviseren?

Vraag 3: Als ik ga beginnen, bezoekje aan de dokter? uitleggen wat je plan is en vragen om een test voor je lichaam.

Vraag 4: Voor de mensen die zelf spuiten. Hoe beleef je het spuiten zelf? Is het moeilijk?

Vraag 5: Wat wil ik nou met anabolen, nou ik wil een beter lichaam... Ik weet dat je ongeveer 70% van de gewonnen massa behoud en de rest weer verliest. Ik heb goed gevormde spieren, alleen er zit nog een laagje vet omheen. mijn verwachting zal zijn dat ik met een kuur mijn spieren er wat beter uit laat komen.

Denken jullie dat ik mijn doel bereik hiermee?

Het zou zo kunnen zijn dat ik erna nog een kuur doe en er daarna mee stop.

Vraag 6: Enkele wetenschappelijke artikelen tonen aan dat het gebruik van anabolen niet schadelijk zijn. IN verhouding tot roken alcohol en coke BV.

Wanneer is het gebruik van anabolen nou onverantwoord?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Gr Bas
 
Antwoord 1: Ja !
Antwoord 2: het gaat geen blessures tegen, beter inlezen.
Antwoord 3: Kan altijd.
Antwoord 4: Nee het is niet moeilijk, maar persoonlijk zou ik het de eerste keer iniedergeval even met zn 2'en doen, net even wat makkelijker.
Antwoord 5: Dan zul je moeten gaan cutten, persoonlijk zou ik dit lekker naturel doen en je eerste kuurtje gebruiken om lekker massa te pakken, wat jij voorstelt ( test+deca ) is absluut geen cutkuur! Dus nee, je doel ga je niet bereiken.
Antwoord 6: Dat ene kuurtje ga je echt niet dood aan.

Succes
 
Kevin, Bedankt voor je antwoord(en)

Reply 1: Oke, begreep dat er kuren waren die dit specifieke probleem tegen gaan. (is er iemand die ervaring heeft bij deze bijwerking) En hoe hij dit probleem is zo goed mogelijk is tegegaan?

Reply 2: Ik lees zeer veel over verschillende kuren. (door de bomen het bos niet meer zien syndroom) is er iemand die mij opweg kan helpen?

Reply 3: Ga ik doen!

Reply 4: Gingen jullie voornamelijk alleen of met 2 personen beginnen?

Reply 5: Het leek mij juist gunstig om zo te beginnen: Ik heb potentieel en wat vet reserves om aan te spreken... of sla ik de plank mnu volledig mis?

Reply 6: Top!
 
Antwoord 2: het gaat geen blessures tegen, beter inlezen.

•200mg deca of 100mg NPP/3 dagen - 250mg test: ter bescherming/herstel of voorkomen van blessures (gewrichten en mogelijk pezen) en een goed immuunsysteem. Je kan test ook vervangen door hcg (hmg kan er ook bij).

Dit las ik bij het artikel van Cools
 
Belangrijkste antwoord: het blijft nooit bij 1 kuur ;)
 
Omdat je het niet moet zien als een geneesmiddel o.i.d.

Je hebt alleen wat minder last tijdens je kuur, maar dit kan uiteindelijk ook vervelende consequenties hebben.
 
Probleem is dat als ectos je raad geven je jezelf waarschijnlijk pijn gaat doen...
 
"Anabolen iets voor mij" ?

Zolang je jezelf deze vraag stelt ben je nog niet klaar nee.
 
Anabolen is haram. Dus ik zeg nee! Anabolen is niet voor u.
 
Mensen ik vraag hier een normaal advies.

IQ loze antwoorden van brulapen heb ik niks aan.

Serieus of zeg niks. Schieten we allemaal wat mee op.

Gr.

@ Kevin, ik heb op het moment geen last van mijn blessure maar doe wel rustiger aan.
 
Alsjeblieft zeg, wat waardeloos dit

Vriend ik heb hier mijn best op gedaan, bedankt voor je respons. Gelukkig heb je je best gedaan jongen want het antwoord is wss net zo "waardeloos" als jou leven. En de inhoud netzo leeg als in die kamer van je daarboven. Als je niks beters te doen hebt als mensen de grond inpraten... Geen woorden voor... Grow up
 
Vriend ik heb hier mijn best op gedaan, bedankt voor je respons. Gelukkig heb je je best gedaan jongen want het antwoord is wss net zo "waardeloos" als jou leven. En de inhoud netzo leeg als in die kamer van je daarboven. Als je niks beters te doen hebt als mensen de grond inpraten... Geen woorden voor... Grow up
Mijn advies is om het niet te doen. Uit de OP concludeer ik dat je er nog niet klaar voor bent.
 
Altijd een heel gezeik als iemand hier halverwege zijn kuur komt om hulp vragen, maar als er een jongen met een uitgebreid verhaal aankomt voordat die überhaupt begonnen is wordt die ook afgezeken? ???

Ik vind het goed dat je informatie probeert in te winnen hier en op je meeste vragen zal je zeker antwoord vinden, maar op je uiteindelijke vraag of je moet gaan kuren zal je jouw eigen antwoord moeten vinden.
Ik vind in ieder geval dat je er goed mee bezig bent en je stats zijn ook goed genoeg, ik zou wel eerst naturel cutten anders kan je veel meer last krijgen van oestrogene sides zoals bijvoorbeeld ook gyno.
 
Altijd een heel gezeik als iemand hier halverwege zijn kuur komt om hulp vragen, maar als er een jongen met een uitgebreid verhaal aankomt voordat die überhaupt begonnen is wordt die ook afgezeken? ???

Ik vind het goed dat je informatie probeert in te winnen hier en op je meeste vragen zal je zeker antwoord vinden, maar op je uiteindelijke vraag of je moet gaan kuren zal je jouw eigen antwoord moeten vinden.
Ik vind in ieder geval dat je er goed mee bezig bent en je stats zijn ook goed genoeg, ik zou wel eerst naturel cutten anders kan je veel meer last krijgen van oestrogene sides zoals bijvoorbeeld ook gyno.


Bedankt voor je reactie, wat zou een goed vetpercentage zijn volgens jou?
Ik ben wel van plan te gaan gebruiken, een of 2 kuren. Maar ik ben hier voor advies vandaar de vraag of het wat voor mij is. Als je zegt dat ik beter nog wat kan cutten dan doe ik dat gewoon! Bedankt!
 
Was eerst ook mijn intentie.. 2 kuren...
Heb eerste 2 nu achter de rug en ik kan je vertellen dat er nog vele gaan volgen. Je bent toch nooit tevreden en je verhoogd je doelen. Groter, droger etc
Dit inderdaad. Er is imho niets mentaal verslavender dan een goede kuur. Het moment dat je weer een paar maanden off gaat kuren is een gigantische mindfuck. Vergelijk het met een aantal jaar goed trainen, geblesseerd raken en een jaar niet trainen en dan weer beginnen...
 
Beste allen,

Zal me even kort voorstellen ik ben Bas 22 jaar oud. Ik fitness nu zon ongeveer 4 jaar af en aan.
(waarvan 1,5 jaar serieus)
Onder serieus versta ik:

- Ik werk met schema's die ik selecteer op basis wat ik bereiken. (sinds nieuwjaar powerlift schema)
- Ik ben me bewust van mijn form en mind muscle control.
- Ik train regelmatig (5x in de week)
- Ik ben me bewust van mijn voeding, het is niet dat ik doe aan meal prep e.d. ik vind koken leuk maar ben ook wel een beetje een bourgondiër.Kortom Hou van lekker en gevarieerd(gezond) eten en ben niet bang voor een scheutje olijfolie teveel.

Gaandeweg heb ik veel geleerd over fitness. Filmpjes praten ect. heeft me aardig opweg geholpen. Ik weeg nu zon 92 KG ben 1.80 lang, en heb rond de 16 procent vet. Heb een klein buikje, maar heb ook redelijk wat spier. Ben gezond zover ik weet. nooit ziek geen medicatie.

PR's:
Bench: 115
Squat: 145
Deadlift: 180

Nu hoorde ik dat een aantal jongens ''gebruiken'' bij mij in de gym, hoe of wat geen idee. vind dat ze niet heel erg veel liften terwijl ik dan soms naar hun lichaam kijk en denk. Dat ziet er wel goed uit, dat zou ik ook wel willen. de reden dat ik zou willen gaan gebruiken is dan ook voor cosmetische redenen.

Nu heb ik me wat verdiept (nu 3 maand) in de wereld van anabolen, fora, documentaires, wetenschappelijke artikelen.
Toch blijf ik met een aantal vragen zitten, want sommige dingen zijn zo onduidelijk. Ik weet de basics van anabolen.


Vraag 1: Ik had vroeger (last) van borstgroei, toen mee naar de dokter geweest bla bla scheen dat het zon 1/2 mannen gebeurd.

Is de kans groter als ik ga gebruiken dat ik bitchtits krijg? Ja.


Vraag 2: Een eerste kuur, ik heb gekeken --> Testostoron + DECA ik las hierover dat deca blessures e.d tegengaat. Aangezien ik een zwakker schouder heb zou ik hiervoor kiezen. (blessure van vroegeruit met judo)
Zou iemand mij hierin willen adviseren?
Test Alleen is voldoende. Deca is geen wondermiddel dat alle blessures geneest. Test+ Deca is qua A:E verhouding nogal riskant, zeker als je aanleg hebt tot gyno.

Vraag 3: Als ik ga beginnen, bezoekje aan de dokter? uitleggen wat je plan is en vragen om een test voor je lichaam. Nope, dokters kennen niks van anabolen. Heeft geen nut.

Vraag 4: Voor de mensen die zelf spuiten. Hoe beleef je het spuiten zelf? Is het moeilijk? Zo makkelijk als wat. Af en toe raak je wel eens iets wat je beter niet raakt, maar kan geen kwaad.

Vraag 5: Wat wil ik nou met anabolen, nou ik wil een beter lichaam... Ik weet dat je ongeveer 70% van de gewonnen massa behoud en de rest weer verliest. Ik heb goed gevormde spieren, alleen er zit nog een laagje vet omheen. mijn verwachting zal zijn dat ik met een kuur mijn spieren er wat beter uit laat komen. Klopt niet.

Denken jullie dat ik mijn doel bereik hiermee? Hangt volledig van jou af.

Het zou zo kunnen zijn dat ik erna nog een kuur doe en er daarna mee stop. Dat zegt iedereen, maar je gaat niet stoppen.

Vraag 6: Enkele wetenschappelijke artikelen tonen aan dat het gebruik van anabolen niet schadelijk zijn. IN verhouding tot roken alcohol en coke BV. Die wetenschappers zijn achterlijk en verkopen waarschijnlijk zelf wat.

Wanneer is het gebruik van anabolen nou onverantwoord? Daar kun je eeuwig over filosoferen. Volgens een normaal mens? Altijd.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Gr Bas
 
Back
Naar boven