AndroidHealthClinic

Site met ondertitelde films?

killerbee

Competitive Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Kent iemand een site waar je films met ondertiteling kan bekijken?
--------->karma gegarandeerd voor de vinder;)

Je kunt makkelijk de ondertiteling apart downloaden en via programmatje erin verwerken !! ZEER easy !

weer belachelijke noob uitleg ???
Die persoon bedoelt waarschijnlijk voor op zijn dvd speler te bekijken.
Daarvoor heb je bs player shit niet nodig ???
Download WinAVI en VobSub.
Je download de avi film en de srt subs.
Je mixt ze met het programma Vobsub ( submux )
En dan met winavi omzetten om te kunnen branden op dvd met hoofdstukken enzo :D

Veel succes.

Meer uitleg nodig. st een bericht :D

Als ik het zo letterlijk lees, dan wil de topicstarter een site waarvan je direct films kan streamen (zon site is ook al eerder gepost in het spiderman topic) met ondertitels. Helaas ken ik die ook niet ;)

• Topic Starter Topic Starter
Als ik het zo letterlijk lees, dan wil de topicstarter een site waarvan je direct films kan streamen (zon site is ook al eerder gepost in het spiderman topic) met ondertitels. Helaas ken ik die ook niet ;)

idd en gewoon op pc bekijken dus ,niet persé op dvd zetten

http://www.ond-films.com/ Online Films bekijken met Nederlandse Ondertiteling ..
;) check it .. ik kijk zelf ook daar films met nederlandse ondertiteling .. !!

Wat zoek je dan? DVD's?

Je hebt daar ook programmatjes voor, kun je gewoon de film downloaden als xvid en dan de .srt ondertitels er aanplakken en op DVD zetten..

Anders: BSPlayer + [Link niet meer beschikbaar] ;)

+1 werkt perfect.
BS player, daar kan je echt nog veel met doen. Screenshots nemen, delay leggen op je ondertiteling, etc etc

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

weer belachelijke noob uitleg ???
Die persoon bedoelt waarschijnlijk voor op zijn dvd speler te bekijken.
Daarvoor heb je bs player shit niet nodig ???
1. Download WinAVI en 2.VobSub.
3.Je download de avi film en de 4.srt subs.
5.Je mixt ze met het programma Vobsub ( submux )
6. En dan met winavi omzetten ( om te kunnen branden op dvd met hoofdstukken enzo :D)

Veel succes.

Meer uitleg nodig. st een bericht :D

1. Download BS player
2. Download film
3. Download ondertiteling

Met vobsub heb ik al eerder problemen gehad. Met deze nog nooit.

Altijd de nieuwste Films met Nederlandse ondertiteling : Movie-House.nl

probeer deze eens...getest en het werkt.

met NL subs.

[Link niet meer beschikbaar]

Het is misschien niet precies wat je zoekt maar ach, laat ik het toch maar neerzetten.

http://www.allsubs.org/

Gewoon via een Torrent film downloaden. Plak de naam van de film in de zoekbar van allsubs, pak het zipbestandje uit in de map van de desbetreffende film --> (Bij VLC player) audio --> Ondertitelingsspoor --> Open: Voila.

Wel Engelse ondertiteling maar dat is vaak nog beter ook.

Note: belangrijk is dat de exacte naam van het bestand ook overeenkomt met de naam van het ondertitelbestand.

Easy as pie is what is is!

Sorry voor de bump, maar ik zou er ook graag een paar op dvd zetten. Iemand die een goed gratis programmatje kent om je subs op je film te plakken?

Sorry voor de bump, maar ik zou er ook graag een paar op dvd zetten. Iemand die een goed gratis programmatje kent om je subs op je film te plakken?

ConvertXtoDVD 4 ... voegt een avi bestand en een srt samen en maakt er een dvd van. Als het je alleen gaat om het kijken op de pc, kunt je VLC player of BS player gebruiken. Wel moeten de film en de ondertitel dezelfde naam hebben.

Bij torrents zoeken naar NLT of 2Lions (als die nog bestaat?)
en er zullen vast wel meer teams zijn die films subben

www.hetmultimediacafe.nl/

Hardcoded nederlandse ondertiteling.
Meestal wel divxjes.

Thx, handig dit :D

ConvertXtoDVD 4 ... voegt een avi bestand en een srt samen en maakt er een dvd van. Als het je alleen gaat om het kijken op de pc, kunt je VLC player of BS player gebruiken. Wel moeten de film en de ondertitel dezelfde naam hebben.

Gaat wel degelijk om dvd, ik kijk ze altijd op mijn laptop maar ouders hadden graag eens een film op dvd gehad met ondertitels dus heb ik een programmatje nodig die de subtitles op de film zelf zet en dan gewoon mee brandt op DVD. Thx!

Terug
Naar boven