marjolein46
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m73
Alles beter dan in dat inteelt gehucht als Oosterhout wonen.
Wel cool dat ze daar nu ook een Zara winkel hebben though

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wel cool dat ze daar nu ook een Zara winkel hebben though![]()

Ben je er wel eens geweest?
Enkel veel mocro's, rest valt wel mee...boeren zie je hier sowieso niet.

Wel cool dat ze daar nu ook een Zara winkel hebben though![]()

Alleen als ik iets wil van Zara en het in Breda is uitverkocht
Nee, maar het is gewoon zo. Oosterhouters zijn een slag apart. Lijken wel Limburgers.
die kwam er wel geloof ik... :/ging niet door hij heeft hersenschudding dus hij moest naar ziekenhuis ofzo
wss ga ik morgen daarheen, als hij zich goed voelt en dan neem ik mn boksbeugel mee misschien kan ik ook nog filmen met 1 hand
Wesking: Vandaag 10:30
Ik krijg hier koude rillingen bij.. zou onze Wesking in het ziekenhuis liggen?
Hahaha wesking neemt z'n boksbeugel mee.
Dat wordt lastig filmen dan jochie aangezien je die boksbeugel met twee handen moet dragen.

zou wel een keer goed voor hem zijn, dan komt ie erachter dat een grote mond op internet geven heel wat anders is dan een grote mond geven in het echte leven. Een beeldscherm deelt geen klappen uit namelijk, een real life buurman wel.
!!! Zie het al helemaal voor me.Alleen als ik iets wil van Zara en het in Breda is uitverkocht
Nee, maar het is gewoon zo. Oosterhouters zijn een slag apart. Lijken wel Limburgers.
ach als die camera/foon afgepakt wordt dan heeft ie weer een handje vrij....als die gastjes zijn boksbeugel niet voor hem gebruiken![]()

Hopen dat de boksbeugel op ectohandjes gegoten is dan passen buurmans vingers er niet door![]()