er zijn ook andere methodes van eten waarbij je kan bulken en minimaal vet gained... dus waarom 50% van je tijd kwijt zijn aan cutten?
Welke dan? jah... clean bulken dat weet ik ondertussen al
En AS daar begin ik niet aanVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er zijn ook andere methodes van eten waarbij je kan bulken en minimaal vet gained... dus waarom 50% van je tijd kwijt zijn aan cutten?
En AS daar begin ik niet aanIk zou ook liever een ecto zijn, altijd een laag BF ziet er gewoon veel beter uit. Nu is het bij alles dat je fout eet altijd weer denken '****, dat wordt straks weer vet'.
Als je genoeg eet als ecto zijnde zet je meestal snel genoeg massa aan, en met een paar weekjes cutten sta je droog voor de zomer...
Hoi,
Ikzelf noem mij een normal guy: voor dat ik begon te trainen woog ik 79kg en kben 183cm: dus wel wat vet & redelijk goed gebouwd. Ik moest me nooit schamen als ik op het strand lag ofzo, alhoewel men buik was de laatste jaren mss wat minder
Een maat van mij noem ik een skinny guy: 195 cm groot en heel mager, kdacht dat hij 72 kg weegt.
Nu vraag ik mij af: wie heeft hier de beste basis om een goede BB te worden? Mijn theory: de skinny guy: waarom? Hij kan steeds goed bulken zonder al te veel vet aan te maken, ik ga steeds meer vet aanmaken bij het bulken en moet dus ook de helft van mijn tijd verspillen aan het cutten. dus dat maakt ong 50% minder groei voor mij. (mijn) conclusie: mijn metabolisme is minder goed dan die kameraad van mij -> hoe beter je metabolisme hoe sneller je spieren kan aanzetten.
Is hier een theorie over vroeg ik mij af?
doe je goed...,,
Cool Novice
Aangemeld: feb 2010
Geslacht: M
Stats: 1m83 70kg -
ik ben altijd erg licht geweest van me zelf.
maar toch gaan de kracht gains lekker. denk dat dit gewoon willekeurig is
de meeste zijn al overtuigd dat ze het niet kunnen van te voren en daarom komen ze er niet en ze hebben ook nog is geen geduld