MuscleMeat

Skinny guy vs Normal guy: wie heeft beste basis

Ik zou ook liever een ecto zijn, altijd een laag BF ziet er gewoon veel beter uit. Nu is het bij alles dat je fout eet altijd weer denken '****, dat wordt straks weer vet'.

Als je genoeg eet als ecto zijnde zet je meestal snel genoeg massa aan, en met een paar weekjes cutten sta je droog voor de zomer...

ik ben ecto, en ik moet echt altijd goed op me carbs letten anders val ik binnen 2 dagen weer een kilotje af. Relaxt is anders

Dan maar liever een hoog bf en moeite met cutten.
Maar het is nou eenmaal zo als het is.

Weet je ik was vroeger altijd al jaloers op die gasten die vanzichzelf al rond de 100 kg wogen en al massief oogde dat deed toendertijd echt de moed in de schoenen zakken bij mij was toen namelijk skinny b*ch 69 kg bij 193!
Maar weet je ik ben als een malle gaan eten en trainen en nu ben ik het beest van de gym alleen de grote jongens die meer dan 20 jaar trainen kunnen me bijhouden.
Wat ik hiermee wil zeggen skinnny of fat basterd het maakt geen **** uit je hebt natuurlijk mensen met de betere genen maar uiteindelijk gaat het er voor het grootste gedeelte om hoeveel moeite je erin stop en hoe ver je wil gaan!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ikzelf noem mij een normal guy: voor dat ik begon te trainen woog ik 79kg en kben 183cm: dus wel wat vet & redelijk goed gebouwd. Ik moest me nooit schamen als ik op het strand lag ofzo, alhoewel men buik was de laatste jaren mss wat minder :)

Een maat van mij noem ik een skinny guy: 195 cm groot en heel mager, kdacht dat hij 72 kg weegt.

Nu vraag ik mij af: wie heeft hier de beste basis om een goede BB te worden? Mijn theory: de skinny guy: waarom? Hij kan steeds goed bulken zonder al te veel vet aan te maken, ik ga steeds meer vet aanmaken bij het bulken en moet dus ook de helft van mijn tijd verspillen aan het cutten. dus dat maakt ong 50% minder groei voor mij. (mijn) conclusie: mijn metabolisme is minder goed dan die kameraad van mij -> hoe beter je metabolisme hoe sneller je spieren kan aanzetten.

Is hier een theorie over vroeg ik mij af?

,,
Cool Novice

Aangemeld: feb 2010
Geslacht: M
Stats: 1m83 70kg -
doe je goed...

ik ben altijd erg licht geweest van me zelf.
maar toch gaan de kracht gains lekker. denk dat dit gewoon willekeurig is

ik ben altijd erg licht geweest van me zelf.
maar toch gaan de kracht gains lekker. denk dat dit gewoon willekeurig is

maar mike de meeste hebben niet de instelling die jij hebt ;) de meeste zijn al overtuigd dat ze het niet kunnen van te voren en daarom komen ze er niet en ze hebben ook nog is geen geduld

Een ecto met aanleg voor spiermassa is in ieder geval heel indrukwekkend na enkele jaren intensief trainen :) Blaast meeste fysieks moeiteloos weg omdat ze zo weinig problemen hebben met scherp staan. Zelfs het ganse jaar door als ze willen.

zucht

Ik woog ook 75kg 3,5 jaar geleden. Dus dan ga ik toch voor die lange, zolang ie maar goed vreet en niet huilt.

Of is sknny bent of normaal, het maakt weinig uit. Ik had vroeger zo weinig massa op mijn rug, dat ik met mijn ruggengraat krakende en knarsende geluiden kon maken met de rugleuning van een stoel door zijwaardse bewegingen te maken; toch heb ik op mijn rug nu wel de meeste massa.

Om toch te kiezen, zal ik voor de skinny guy gaan vanwege zijn lengte. Het oogt toch een stuk indrukwekkender zodra al die massa erop zit :)

Ik denk richting ecto, want die hebben meestal dunne gewichten, smalle heupen, ..
Bijna alle topsporters zijn ecto(-meso).

Terug
Naar boven