Fitness Seller

Slaap

Veloc1ty

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
57kg
Vetpercentage
8%
Gister heb ik om 4 uur getraint
daarna lekker gegeten, en vervolgens 2uurtjes in slaap gevallen (daarna WK gekeken)
ik probeerde vandaag rond 1 uur snachts te slapen, dat lukte niet.
het is nu 6 uur in de ochtend en kheb sinds begin van duitsland-spanje nog niet geslapen.

ik had rond 3 uur heletijd honger, maar ik d8 ik blijf liggen als ik nu ga eten kan ik helemaal niet meer slapen. uiteindelijk ben ik nu nog steeds niet in slaap gevallen.

hebben meer mensen last van slaap problemen als ze in de middag een dutje hebben gedaan? en als je honger hebt en je ligt al een tijdje proberen te slapen, is het beter om tog te gaan eten (zodat je later pas in slaap kunt vallen) of proberen te blijven liggen?

ps: sorry voor onduidelijkheid ik heb niet echt geslapen!

Middagdutjes zijn funest voor mijn nachtrust, ik doe het niet meer.

Gister heb ik om 4 uur getraint
daarna lekker gegeten, en vervolgens 2uurtjes in slaap gevallen (daarna WK gekeken)
ik probeerde vandaag rond 1 uur snachts te slapen, dat lukte niet.
het is nu 6 uur in de ochtend en kheb sinds begin van duitsland-spanje nog niet geslapen.

ik had rond 3 uur heletijd honger, maar ik d8 ik blijf liggen als ik nu ga eten kan ik helemaal niet meer slapen. uiteindelijk ben ik nu nog steeds niet in slaap gevallen.

hebben meer mensen last van slaap problemen als ze in de middag een dutje hebben gedaan? en als je honger hebt en je ligt al een tijdje proberen te slapen, is het beter om tog te gaan eten (zodat je later pas in slaap kunt vallen) of proberen te blijven liggen?

ps: sorry voor onduidelijkheid ik heb niet echt geslapen!

als is 's nachts honger heb sta ik op en ga ik iets eten, blikje tonijn of een nachtproteïne iets kleins zonder koolhydraten want met een grommende maag kan ik echt niet slapen!

slaap je op wisselende tijden of op vaste tijden?
En voordat je wilt slapen eerst even iets ontspannends doen. Liever geen tv kijken, want dan zit je naar een lichtbron te kijken, wat ook weer niet goed is, schijnt.
Ps: bodybuilders hebben geen honger. En als ze dat wel hebben, eten ze (voor de nacht geen kh, wel eiwitten zoals caseine en evt wat goede vetten).
Hoop dat je er wat aan hebt

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

@suusje: ziet er goed uit, zeg

• Topic Starter Topic Starter
slaap je op wisselende tijden of op vaste tijden?
En voordat je wilt slapen eerst even iets ontspannends doen. Liever geen tv kijken, want dan zit je naar een lichtbron te kijken, wat ook weer niet goed is, schijnt.
Ps: bodybuilders hebben geen honger. En als ze dat wel hebben, eten ze (voor de nacht geen kh, wel eiwitten zoals caseine en evt wat goede vetten).
Hoop dat je er wat aan hebt

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

@suusje: ziet er goed uit, zeg
wisselende tijden, ik had deze 2 dagen vrij maar moest vandaag eigenlijk naar school (ben uiteindelijk niet gegaan)
ik ben nu pas wakker trouwens, van 8 tot 3 uur in de middag geslapen.

wat is caseine precies? en welke voedsel bevat geen kh? :\

caseïne is een langzaam verteerbaar eiwit wat door bodybuilders genomen wordt voordat ze gaan slapen, zodat het lichaam tijdens de rust een constante aanvoer van eiwitten krijgt. Caseïne is als supplement te krijgen, maar je kunt ook gewoon kwark eten, doe ik ook.
Kh zijn koolhydraten.
Als ik het zo lees heb jij je voeding niet helemaal i n orde.
Lees de stickies even door in de voedingssectie. Als je je voeding op orde hebt, zul je veel meer vooruitgang boeken.
Succes,

• Topic Starter Topic Starter
caseïne is een langzaam verteerbaar eiwit wat door bodybuilders genomen wordt voordat ze gaan slapen, zodat het lichaam tijdens de rust een constante aanvoer van eiwitten krijgt. Caseïne is als supplement te krijgen, maar je kunt ook gewoon kwark eten, doe ik ook.
Kh zijn koolhydraten.
Als ik het zo lees heb jij je voeding niet helemaal i n orde.
Lees de stickies even door in de voedingssectie. Als je je voeding op orde hebt, zul je veel meer vooruitgang boeken.
Succes,
ik eet gewoon kwark in de avond en ik vroeg niet wat kh betekend, maar in welke voedsel geen kh in zit =\

Als ik in de nacht niet kan slapen en honger heb, eet ik juist wat, dan slaap ik juist beter in.

nogmaals: lees de stickys maar even in de voedingssectie.
Staat ook veel info over carbs

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

en anders moet je de voedingswaarden op je eten eens lezen.
Daar staat alles op wat je wilt weten

Heb precies het zelfde, als ik in de middag 2 uurtjes slaap kan ik de hele nacht niet slapen of ik kom heel moeilijk in slaap. heel irritant:S

Terug
Naar boven