MuscleMeat

Slaat bij jij dbb ook wel eens vast?

gebeurd bij mij ook vaak,dacht ook dat het aan me computer lag.

heb het overigens alleen bij dbb!

ik heb er geen last van

alleen als ik over mijn toetsenbord heb gekwakt en het een dag heb laten drogen.

Bij ik niet nee.

Jep soms

laatste week een paar x per dag

ja geregeld hier, laad alles heel traag, en krijg je een error page.
ene keer isdie meteen daarna weer te refreshen en andere keer moet je paar minuten wachten voor die weer normaal terug is.

heb hier geloof ik al vaker topics van gezien.

dbb loopt vast bij skinnie :

422856813_4f91f7ab05.jpg - 154513

Geen last van.

Lijkt me sterk dat er echt een probleem is hoor, alles draait hier elke dag vlot.

Het is trouwens normaal dat er op een site bepaalde momenten zijn dat er vertragingen zijn (veel leden doen tegelijk een intensieve actie: zoeken, posten,...)

Je kan dan wel zeggen 'ik heb het niet op andere sites' nee maar de personen die dat zeggen surfen hier wel een pak langer dus logisch dat je dit hier merkt en niet op de site waar je 5 minuten op surft.

We beschikken momenteel over meer dan adequate hardware en de aansluitingen zijn ook optimaal. Af en toe vertragingen ga je op elke site vroeg of laat wel tegenkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me sterk dat er echt een probleem is hoor, alles draait hier elke dag vlot.

Het is trouwens normaal dat er op een site bepaalde momenten zijn dat er vertragingen zijn (veel leden doen tegelijk een intensieve actie: zoeken, posten,...)

Je kan dan wel zeggen 'ik heb het niet op andere sites' nee maar de personen die dat zeggen surfen hier wel een pak langer dus logisch dat je dit hier merkt en niet op de site waar je 5 minuten op surft.

We beschikken momenteel over meer dan adequate hardware en de aansluitingen zijn ook optimaal. Af en toe vertragingen ga je op elke site vroeg of laat wel tegenkomen.

En toch heb ik het hier vaker als op andere site,s.
Hier slaat die echt vast en moet ik hem afbreken.

Nooit last van

Ik dacht eerst dat dat aan mijn oude computer lag een pentium3, maar heb nu en 4 en doet die het ook.

Dan geeft die als fout melding <dit programma reageerd niet>.

Terug
Naar boven