AndroidHealthClinic

Slager Ahmed uit Den Haag

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ edinne(vergete te citeren) ja man die mensen zijn die gevreesde mannen van omgeving den haag we kennen ze je ziet die nurdjes doen stoer maar worden vermist check opsporinggezocht enzo crazy yussuf en ahmed zijn gevaarlijk en pietroviski is die handlanger

Laatst bewerkt:
@ edinne(vergete te citeren) ja man die mensen zijn die gevreesde mannen van omgeving den haag we kennen ze je ziet die nurdjes doen stoer maar worden vermist check opsporinggezocht enzo crazy yussuf en ahmed zijn gevaarlijk en pietroviski is die handlanger

Wel is gehoord van leestekens?

hahah slager achmed ik ken hem hij woont den haag :P

je weet rode runderlappen voor natuurlijke creatinekuurtje levert hij
deze ewa 3am (vleesch) wel halal, halal strijders krijgen extra gains

jawel broeder maar hij doet wel lang met me bestelling we hadde laats nurdjes geslacht en als nieuwe vleeswaren verkocht 99% eiwit hoogste concentratie in vlees maar is lange bezorgtijd ik w8 nog steeds tazzzz

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Wel is gehoord van leestekens?

lees tekens zijn voor mietjes echte mannen lezen die shit gwn is meer inspanning dus gebruik je meer spiervezels waardoor er meer muscle failure ontstaat dus terwijl je dit probeert te ontcijferen groeien je muscles dus je mag me wel bedanken

ewa broeder deze vlees is de moeite waard, slager ahmed zal voor zorgen jij krijgt 100% beste stukken vlees met meeste eiwitzen

ik sprak hem gister met nieuwjaar @ koffiehuis (chillende met waterpijp (geen hasj)) hij zei komt goed deze week

rustig met die vlees

jawel broeder maar hij doet wel lang met me bestelling we hadde laats nurdjes geslacht en als nieuwe vleeswaren verkocht 99% eiwit hoogste concentratie in vlees maar is lange bezorgtijd ik w8 nog steeds tazzzz

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

lees tekens zijn voor mietjes echte mannen lezen die shit gwn is meer inspanning dus gebruik je meer spiervezels waardoor er meer muscle failure ontstaat dus terwijl je dit probeert te ontcijferen groeien je muscles dus je mag me wel bedanken

Dat heeft bij jou tot nu toe dus vrij weinig effect gehad.

• Topic Starter Topic Starter
khad in ochtend 30 setjes hammercurls gedaan en daarna langs geweest bij Slager Ahmed, chille gast hoor...heb 3 kilo runderlappen met korting gekregen :D

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

ja broeder deze aankomende 3 weken nog 3 kilo aankomen door die vlees van ahmed + aminozuren injectie spuit jwz

hahaha aminozuren injectie spuit in de kuit, dan heb je bigze kuiten:eek:

• Topic Starter Topic Starter
yss.jpg

Laatst bewerkt:
:roflol:
ik zie die vlees heeft wel beetje veel vet nog he, doet slager ahmed (rustig) ook vet wegsnijden met niffa (tantoe grote)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven