Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Van o.a. de klassieker:
Ik heb SCHIJT aan de overheid
het is schijt aan de overHIJD volgens sommige mensen op hyves

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van o.a. de klassieker:
Ik heb SCHIJT aan de overheid

@ edinne(vergete te citeren) ja man die mensen zijn die gevreesde mannen van omgeving den haag we kennen ze je ziet die nurdjes doen stoer maar worden vermist check opsporinggezocht enzo crazy yussuf en ahmed zijn gevaarlijk en pietroviski is die handlanger
je weet rode runderlappen voor natuurlijke creatinekuurtje levert hij
deze ewa 3am (vleesch) wel halal, halal strijders krijgen extra gains
jawel broeder maar hij doet wel lang met me bestelling we hadde laats nurdjes geslacht en als nieuwe vleeswaren verkocht 99% eiwit hoogste concentratie in vlees maar is lange bezorgtijd ik w8 nog steeds tazzzz
---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
lees tekens zijn voor mietjes echte mannen lezen die shit gwn is meer inspanning dus gebruik je meer spiervezels waardoor er meer muscle failure ontstaat dus terwijl je dit probeert te ontcijferen groeien je muscles dus je mag me wel bedanken
Dat heeft bij jou tot nu toe dus vrij weinig effect gehad.
wat nou geen effect ik heb binnen ongeveer een half jaar a 3kwart jaar 17kilo grotendeels spiermassa aangekomen
afgelopen 3 weken 3kg aan je kuiten geplakt toch door rustige kuittraining (zonder gel in hairs)

ja broeder deze aankomende 3 weken nog 3 kilo aankomen door die vlees van ahmed + aminozuren injectie spuit jwz

Het is niet dat het in de topictitel staat ofzo...Hoe wist je dat hij in Den Haag woont?Het is niet dat het in de topictitel staat ofzo...
ik zie die vlees heeft wel beetje veel vet nog he, doet slager ahmed (rustig) ook vet wegsnijden met niffa (tantoe grote)?