XXL Nutrition

Slapeloosheid

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Hey ff een vraagje, wie van jullie heeft een vaste tijd bij het slapen gaan en opstaan?

Dus bijv. om 22 uur naar bed en dan om 8 uur eruit??

Ik ben nog scholier(ja.. kon inmiddels al student zijn maar was te lui vorig jaar.. en ja... ik heb al wat meer dicipline gekregen dus dit jaar afronden)
Ik heb nu erg veel vrije tijd omdat ik vorig jaar al wat vakken heb afgerond, maar nu is mijn slaapschema zo erg verkloot, dat ik zometeen (3:00) ga slapen en morgen om 12:00 wakker word omdat ik om 12:45 les heb.

Als ik over een paar weken begin met bb, dan is het natuurlijk niet slim om van die rare pieken en dalen in mijn slaap schema te hebben right? En het rare is, ik val ook minder goed inslaap.. duurt altijd wel een half uur en maar draaien.... ben benieuwd..

Als jij straks gaat trainen (hard trainen) slaap jij als n roosje! :o

RDW zei:

Als je echt last hebt van slaapstoornissen hoeft dat zeker niet het geval te zijn. Momenteel zit ik op 4-6 uurtjes per nacht.

Door de week slaap ik 6 a 7 uur per nacht. In het weekend slaap ik dan goed bij, meestal zo'n 10 a 12 uur per nacht.

nee, jammer genoeg ga ik savonds altijd laat naar bed(nachtmens) en dan moet ik er sochtends vroeg uit wat ik vaak niet trek. Zit zo tegen de 6-8 uurtjes.

RDW zei:

Dat is niet helemaal waar, ik heb ook last van slapenloosheid.. Soms ben ik echt moe endan kan ik alsnog niet in slaap vallen..

Greetz..
Socrates..

Ik heb de laatste tijd ook echt last van slaapproblemen.
Inslapen gaat op zich bets goed maar dan begint het.
Ik word bijna iedere nacht tussen 1:30 en 2:00 wakker.
En dan weer om de paar uur.
Ik MOET dan even opstaan ronsje lopen en dan kan ik meetsal wel weer slapen.
Soms word ik s`ochtends om 6 uur wakker en moet dan om 7 uur opstaan maar kan dan dus niet meer slapen.
Bij mij ligt het aan de vele spanningen de laatste tijd denk ik.