MuscleMeat

Slayer-gitarist Jeff Hanneman overleden

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.032
p17pjsdjac1do81qcq1mnqkjl1o961.jpg

Gitarist en medestichter van de thrashmetalband Slayer Jeff Hanneman is overleden. Hij stierf donderdag in een ziekenhuis in Californië aan een leverfalen, zo meldt de Amerikaanse band. Hanneman werd 49 jaar.

‘Slayer is er kapot van te moeten melden dat hun bandlid en broer Jeff Hanneman is overleden rond 11 uur deze morgen nabij zijn huis in zuidelijk Californië’, luidt het op de website van de band. ‘Hij wordt overleefd door zijn vrouw Kathy, zijn zus Kathy en zijn broers Michael en Larry, en zal heel erg gemist worden.’

Binnen het genre van thrashmetal geldt Slayer al jaren als een instituut. Samen met Metallica, Megadeth en Anthrax vormt de groep, begin jaren tachtig opgericht door Hanneman en Kerry King, de zogenaamde ‘big four’. Slayer staat dit jaar op de affiche van Pukkelpop. (nieuwsblad)

potverdomme, één van mijn gitaarhelden is niet meer :(:(:( R.I.P.

http://www.youtube.com/watch?v=Sb-DTrMG4vs

wat een t*ring herrie..

hou wel van disturbed maar dit....

Leverfalen......veel geluisterd maar ik ben nu te oud voor deze shit denk ik.

:(

CD'tje opleggen met een kaarsje en dode rat erbij.

Rip.

Maaruh. K*tzooi! slayer staat op lowlands dit jaar. Hopen dat het nog wel door gaat en ze een andere riffmachine kunnen vinden.

je zou denken dat zijn lever wel wat gewend was :( zonde, heb me meerdere malen vermaakt in de pitt bij hun concerten.

Hou niet zijn deze gerne, maar spelen kon hij wel! Rip

jammer , maar ja jaren mishandeling van de lever zal er wel wat mee te maken hebben

:treuren::fire: Weer een stuk jeugd nostalgie overleden.

Kon zijn gitaar echt laten 'praten' 'and whát a story it was telling'.

'Post mortem' zal nu wellicht werkelijkheid voor hem worden.....

rip :(

Wtf ?! Beter geef je deze man het respect die hij verdiend !

respect voor gary moore en Steve Ray Vaughn..

die konden de gitaar pas laten zingen.

is al heel lang een discussie, dat met al jullie soort baardmensen en langharigen
allemaal rare muziek...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
speedrock
deadmetal:(

enige wat jullie eraan over houden is een whiplash en een slechte squatuitvoering.:p

waarom verdient hij precies respect? Een junkie die wat luide muziek met weinig inhoud speelt voor andere junkies is imho niet veel respect waard.

alsof roodharige idioten die hun lul op een forum plaatsen dat wel verdienen.

tssssk.

Wat een discussies of je dit wel of geen goede muziek vind, niemand geeft geen ene flying **** om je mening. Beetje respect voor deze man, hij was een held in zijn scene!

waarom verdient hij precies respect? Een junkie die wat luide muziek met weinig inhoud speelt voor andere junkies is imho niet veel respect waard.

jesus werd ook geadoreerd in zijn tijd.
terwijl hij eigenlijk, gekleed in een oud dekbekovertrek nietsdoenend, op een berg repect en wederzijds begrip zat te verkondigen.

kijk eens wat een respect hij van zijn volgers nu krijgt.

Terug
Naar boven