MuscleMeat

Slecht slapen van AS

lunatic

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Dat is dus al vaker mijn probleem geweest. Ik doe geen oog dicht tijdens een kuur. Vooral de eerste weken, daarna gaat het wel, alleen kom ik dan nog steeds niet aan genoeg slaap. Ik train s'avonds, dus helemaal fit als ik naar bed moet.. Dan val ik rond 4 uur in slaap en om 6 uur gaat de wekker :(
Mijn humeur overdag is dan ook zeer slecht, begin snel te koken en daardoor vind mijn vrouwtje me ook niet zo'n fijn mens tijdens een kuur.
Niet dat ik haar op d'r fl**ker sla ofzo hoor, dat nooit. alleen wel vaker ruzie omdat ik sneller kwaad word.
Maar oke, wat ik me afvraag is door welke middelen dat nou het meest komt.
Ik ben er bijv. zelf achter dat ik zeker geen trenbolone meer moet nemen, want dat was de grootste boosdoener, vooral snachts zweten enzo... Wat ook best jammer is, testo zorgt opzich ook voor een slechte nachtrust bij mij.. Met dianabol slaap ik goed en met winstrol ook niet echt last gehad. Maar er moet natuurlijk wel wat bij.
Nu wil ik nog wel weer eens een deftig kuurtje doen, dus vraag me gewoon af wat jullie ervaringen zijn. Gewoon met welke middelen je het minst last hebt van slaapproblemen dus.
Er is mij al vaker aangeraden om iig dianabol te nemen, want daar slaap je heerlijk van... Masteron is mijn favoriet, dus als iemand weet wat dat doet? Misschien kan ik dan een kuurtje samenstellen met nachtrust.

yep tren heb ik ook slaap probs mee...bromo schijnt hiervoor wel ok te werken?!..maakt je slaperig en gaat prolactine tegen...maar misschien beter om gewoon iets anders te nemen...
masteron heb ik echt nooit slaapproblemen meegehad...is dan ook mn nr1 roid omdat ik dara echt zeer weinig sides van krijg...

Ik zou een andere avatar nemen..helpt ook wel denk ik ;)

Anders wat GHB perhaps? Alleen niet teveel..mij kregen ze 1 keer bijna niet meer wakker...

en ander eq?
eq hoog inzetten, test prop op 50mg eod, en masteron. heb je op zich probleem omzeilt lijkt me

Vreemd genoeg heb ik dus geen last van Tren.
Wat ook ten gunste komt voor een goede nachtrust is ZMA supplementatie.
Zou je kunnen proberen.

of flink wat igf en hgh zetten voor t slapen. word je ook ook moe van.
van test btw slecht slapen is wel bizar. ik word er altijd t*ring lui van

of flink wat igf en hgh zetten voor t slapen. word je ook ook moe van.
van test btw slecht slapen is wel bizar. ik word er altijd t*ring lui van

NOu flink wat HGH weet ik niet bro.
Ik heb juist met HGH vlak voor het slapen gaan, dat ik s'nachts vaak wakker wordt en overdag moe bent. Vandaar dat ik het nu anders zet, maar goed ieder zo zijn ding

Beetje valeriaan pakken. Ook wel onschuldig spul..

Melatonine werkt ook prima.

chinese kruidenthee helpt ook heel goed tegen slaapproblemen.

Themazepam. Heerlijk spul, wel op recept uiteraard maar als je je huisarts wijsmaakt dat je niet kan slapen wegens depressie/psychische problemen dan schrijft tie 't vast wel voor :)

Ik heb het op dit moment ook! Ik slaap heel onrustig, wordt een beetje bibberend en zwetend wakker! Ik weet niet of dit typisch TrenA eigen is dat zweten en bibberig gevoel?

Ben momenteel bezig met test/deca/winstrol en ben idd t*ring lui van dat spul. Slaap erg onrustig, veel wakker om te pissen en mijn t shirt is dan zeik nat van het zweten. Niet dat ik slecht slaap maar wel vaak wakker...

hehehe slapen wat is dat slaap ook slecht zal wel van de tren e komen

• Topic Starter Topic Starter
oke, ik denk dat ik dan iig die masteron ga nemen en dus d-boll.. Ik zat ook aan winstrol te denken, maar wil er eigenlijk een massabouwer bij hebben. En ja, ik word hyperaktief van testo. vooral de dagen van injecteren. Dan maakt het niet uit hoeveel ik zet en test e of propionaat.

Slaapmiddelen had ik er even buiten gelaten. Ik wil het probleem bij de oorzaak aanpakken. Ik heb ook genoeg geprobeerd en heb ook oxazepam, diazepam en zoplicon liggen voor nood, alleen ik nam ze nooit omdat ik na 3 uur toch weer klaarwakker lag en wou niet bijv. 10 weken non-stop elke dag een slaapmiddel nemen. Diazepam word ik trouwens slap van de volgende dag. Van melatonine moet ik zoveel nemen om te slapen, dat ik er 2 dagen smerig verrot van ben en valeriaan voel ik helemaal niks van. Weet alleen niet wat bromo is?

van bromo lag ik 'snachts wakker :( wel jammer want verloor er ook een berg vet mee als extra side, dostinex is betere keuze imo.

hoeveel test neem je als je er last van krijgt?

kan je niet een beetje test-e nemen? zeg 250mg ew en dit aanvullen met masteron en deca. deze twee heb ik echt nooit last van gehad.

en ik heb altijd ambien klaarliggen voor de echt onrustige nachten :D

-rodge

Tot ze je botje ziet;)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb test e al eens op 250mg gedaan, dat gaat redelijk, behalve op injectie-dagen. Alleen als ik met een goeie kuur richting de 750 a 1000mg ga (hangt er denk ik wel vanaf of het UG of HG is) dan slaap ik continu zeer onrustig. Ik heb nog nooit meer dan 500mg HG test e gezet, maar voelde me daar wel stukken beter bij dan met de UG, wat ik oplaatst op 1000mg heb gedaan..

Je kan die bromocriptine, dostinex en ambien zeker alleen op recept krijgen en als je vrouw bent? Mijn dealers hebben het volgens mij niet...

Nou ja oke, als ik goed wil kuren, moet er natuurlijk wel test bij, dus die ram ik er sowieso gewoon in. Misschien eerst eens proberen met 750mg aburahin.. Anders maar weer naar de 250mg.

Deca vind ik een heel fijn middel, behalve de sides. Ik word er enorm groot van, maar teveel nadelen door decadick enzo. Ik heb mezelf belooft het niet meer te nemen. Echt jammer, maar het is niet anders.

Terug
Naar boven