Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem er hier 1 van per nacht en je slaapt geheid http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/melatonine/optimum-nutrition/melatonine-3mg/

Ook voor een angststoornis zou iemand (bijv.) in cognitieve gedragstherapie moeten. Niet op grote schaal jaren achterelkaar benzo's snoepen.
Overigens reageerde je net bij iemand anders over dat een non-benzodiazepine zoals Zolpidem rare dingen geeft, zoals zwarte gaten in je geheugen: ik kan je verzekeren dat dit met benzo's evengoed het geval is.
Benzo's geven geen goede nachtrust. Je hebt namelijk nagenoeg geen REM-slaap. Je wordt dus ook niet fris en uitgerust wakker. Zeker bij benzo's die een lange halfwaarde hebben kun je nog steeds onder invloed zijn als je weer wakker wordt.
Naast melatonine zou je tryptofaan kunnen proberen. Rustige muziek luisteren voor het slapen gaan. In een geleidelijk tijdsbestek alle vormen van kunstmatig licht uitzetten etcetera. Warme douche nemen. Mediteren/ademhalingsoefeningen. Deze alternatieven zijn veel meer de moeite waard om uiteindelijk tot een gezond slaappatroon te komen.
Ik zelf heb 10 jaar lang enorm veel last gehad van insomnia.
Toen het op zijn ergst was, heb ik eens 11 dagen na elkaar niet geslapen.
Hoe ik het overwonnen heb:
Zet elke dag je wekker op het zelfde uur. (wijk hier niet van af)
Doet er niet toe of je hebt geslapen of niet, gewoon opstaan!
Uiteindelijk zal jouw bioritme zich zelf resetten.
Moet er wel bij vermelden, dat ik de eerste dagen ook Zolpidem heb gebruikt.
In mijn geval, werkte het niet meteen, nam er 2 van 10mg en lag nog zeker een paar uur wakker.
Maar het werkt in ieder geval. De afgelopen maanden waren heerlijk, ik slaap terug als vroeger.
Mijn trainingen gaan een stuk beter, maak meer gains...
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes ermee!![]()
3mg?! Hier zit ik dan met mijn tabletjes van 0,1mg.
Vnv eens 30 tegelijk naar binnen gooien en kijken of het idd zo goed werkt.![]()
Misschien wat ouderwets maar een grote mok met warme melk en honing doet bij mij wonderen.
Jongens toch, moraalridders. Ik vind dat elk gezin wel een klein farmacietje in huis zou moeten hebben.
Alle -pammetjes moet je eens onderzoek naar doen, want die verschillen (in halfwaardetijd) enorm van elkaar. Valium moet je dus al niet nemen 's avonds of je bent pas in de namiddag er weer met je kop bij.
Alprazolam (xanax) zou je kunnen nemen, omdat dat kortwerkend is, maar aan de andere kant is het ook relatief mild en zal het misschien niet genoeg zijn om je in slaap te wiegen.
Zolpidem is in tegenstelling tot de meeste -pammetjes geen kalmeermiddel, maar echt een slaapmiddel. Je dokter zal je dan ook duidelijk zeggen dat je die pil moet nemen en meteen in je bed moet kruipen i.p.v. nog een beetje tv te kijken (wat je bvb. wel met valium en xanax kunt doen).
Als je toch wakker blijft, dan is het effect van zolpidem héél onvoorspelbaar: de ene keer word je er gewoon chill van zoals bij de benzo's, de andere keer lig je te trippen in je zetel en komt je tv tot leven. (srs)
Ook kun je vaak wakker worden met het gedacht dat je goed geslapen hebt met je één zolpidempje, maar dan merk je later dat je er eigenlijk 10 genomen hebt en allerlei oude vrienden hebt zitten bellen in het midden van de nacht. Serieus, het internet staat vol met zulke verhalen en ik heb er zelf ook al ervaring mee.
Probleem is dat ze héél verslavend zijn, die benzo's, zowel psychologisch (al na een paar dagen) als lichamelijk (na een paar weken). Probeer maar eens in slaap te vallen zonder als je de vorige 3 nachten wel gebruikt hebt om te slapen.
En neem je valium ofzo bijvoorbeeld elke dag voor 2-3 weken (wat bvb. mogelijk is als er een dierbare van je overleden is ofzo), wel dan zit je al met ontwenningsverschijnselen.
Jongens toch, moraalridders. Ik vind dat elk gezin wel een klein farmacietje in huis zou moeten hebben.
Alle -pammetjes moet je eens onderzoek naar doen, want die verschillen (in halfwaardetijd) enorm van elkaar. Valium moet je dus al niet nemen 's avonds of je bent pas in de namiddag er weer met je kop bij.
Alprazolam (xanax) zou je kunnen nemen, omdat dat kortwerkend is, maar aan de andere kant is het ook relatief mild en zal het misschien niet genoeg zijn om je in slaap te wiegen.
Zolpidem is in tegenstelling tot de meeste -pammetjes geen kalmeermiddel, maar echt een slaapmiddel. Je dokter zal je dan ook duidelijk zeggen dat je die pil moet nemen en meteen in je bed moet kruipen i.p.v. nog een beetje tv te kijken (wat je bvb. wel met valium en xanax kunt doen).
Als je toch wakker blijft, dan is het effect van zolpidem héél onvoorspelbaar: de ene keer word je er gewoon chill van zoals bij de benzo's, de andere keer lig je te trippen in je zetel en komt je tv tot leven. (srs)
Ook kun je vaak wakker worden met het gedacht dat je goed geslapen hebt met je één zolpidempje, maar dan merk je later dat je er eigenlijk 10 genomen hebt en allerlei oude vrienden hebt zitten bellen in het midden van de nacht. Serieus, het internet staat vol met zulke verhalen en ik heb er zelf ook al ervaring mee.
Probleem is dat ze héél verslavend zijn, die benzo's, zowel psychologisch (al na een paar dagen) als lichamelijk (na een paar weken). Probeer maar eens in slaap te vallen zonder als je de vorige 3 nachten wel gebruikt hebt om te slapen.
En neem je valium ofzo bijvoorbeeld elke dag voor 2-3 weken (wat bvb. mogelijk is als er een dierbare van je overleden is ofzo), wel dan zit je al met ontwenningsverschijnselen.
Tuurlijk

Toen ik nog veel nachtdiensten had, gebruikte ik max 1x/2 weken een tablet, nu zelden tot nooit. Zopiclon werkt wat mij betreft het beste, maar heeft zo'n vreselijke nasmaak .