Omni20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat allemaal al in mijn log en wedstrijdlog... lang verhaal... http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/marinas-log-333211/ Komt erop neer: pfeiffer+ longembolie + 4 maanden zware antibiotica + lekker te hard doorwerken + snelle verbranding... resultaat totaal 25 kilo op 2 maanden kwijt... wat er niet bij wilde komen.Ben ook wel benieuwd naar jou voedingsschema. Wat voor ziekte had je dan, of nog steeds? Honger kan je zeker wakker houden. Een vriend van me at 4000 kcal per dag bij 72kg, en werd nog wakker door honger. Later geopereerd aan zijn schild klier. Waren zijn slaap problemen ook meteen weg.

Ach ja... mijn man zou zeggen als jullie maar elk aan je eigen kant van het bed blijft!maar nee hoor.. in gedachte samen doen dan? Denken we elkaar in slaap!
Heb wel al veel geprobeerd. Maar stomme is dat het pas gekomen is met mijn ziek worden en ondergewicht. Je zou verwachten dat het dan ook weer weg kan gaan.. maar ja.. een lichaam kan ook veranderen...
we shall see...
Nou blij dat jij wel geslapen hebt.. ik was gebroken.. ben om 5:00 in slaap gevallen en om 5:30 weer wakker.. frustie... maar ja.. zal wel een keer goedkomen hoop ik....Succes alvast. Ik ben gisteren om 22u00 in mijn bed gekropen. Onmiddellijk in slaap gevallen. Zalig, en toen werd ik om 00u00 wakker en heb ik wakker gelegen tot ongeveer 2u00. Om 7 u00 stond ik op. Nu heb ik toch de hele dag goed kunnen functioneren en ik denk vanavond goed te zullen slapen.
Succes.