MuscleMeat

Slender man

Twistofchaos

Competitive Bodybuilder
Waardering
420
Lengte
1m75
pff, ik zie dat soort dingen dingen elke dag als ik in een psychose zit en je ziet mijn niet gillen als een tepelding.

Overdrijven is ook een kunst ....

Gaan gillen omdat er een dom ventje verschijnt ... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Overdrijven is ook een kunst ....

Gaan gillen omdat er een dom ventje verschijnt ... :rolleyes:

Famous last words. Ga je niet volhouden nadat je dat 1e papiertje hebt gevonden. Gillen ok maar opstaan en je computer afzetten zit er wel in ja. :D

Spelletje doet er alles aan om je bang te maken, zoals dat kniplicht waardoor je geconcentreerd zit te staren en je die afstand van "het is maar een spel" niet kunt bewaren, is mooi gedaan. Verder een beetje zoals die Aziatische spook schrik horrorfilms, simpel en je weet wat er komt, wat het is en dat het film is, maar toch hang je af en toe een meter boven je stoel.

Famous last words. Ga je niet volhouden nadat je dat 1e papiertje hebt gevonden. Gillen ok maar opstaan en je computer afzetten zit er wel in ja. :D

Spelletje doet er alles aan om je bang te maken, zoals dat kniplicht waardoor je geconcentreerd zit te staren en je die afstand van "het is maar een spel" niet kunt bewaren, is mooi gedaan. Verder een beetje zoals die Aziatische spook schrik horrorfilms, simpel en je weet wat er komt, wat het is en dat het film is, maar toch hang je af en toe een meter boven je stoel.

eens je volwassen bent en dus boven de 1m80 ben je niet meer bang van lange ectos.

oh wacht.

Heb het geprobeerd, ik ragede omdat ik geen pad kon ontdekken met al die bomen :(

We gaan het eens proberen, lampen uit, koptelefoon op. Ben benieuwd.

Mja, had wel 2 papiertjes. Tis gewoon wat rondlopen met je zaklamp door het bos. Na het 1e papiertje komt er een spannend deuntje. Dan zie je af en toe een schim staan, daai je om en loop je door. Hier een daar begint het beeld te ruisen, draai je om en loop je door. Af en toe zie je niet waar het vandaan komt en ben je af, kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Wat van die glitches tussendoor, ja natuurlijk schrik je dan wat. Wel leuk bedacht, komen er nog veel andere dingen als je meer papiertjes hebt?

Wat is precies het doel? Kan je ook "gedood" worden?

pff, ik zie dat soort dingen dingen elke dag als ik in een psychose zit en je ziet mijn niet gillen als een tepelding.

je loopt hier altijd zo mee te koop alsof het iets is om trots op te zijn, je beseft toch dat niemand denkt 'calyptus heeft psychoses, wat is dat toch een mysterieuze koele jongen. En zo stoer!'.
We denken eerder: zit die attention wh*re nu weeral te zagen over zn mental issues -_-'

srs bro, hou dat gezeik voor de mentaal instabiele breezersletjes, die kicken er wellicht wel op:)

• Topic Starter Topic Starter
komen er nog veel andere dingen als je meer papiertjes hebt?

Nee meer gebeurt er niet, geluid wordt spannender en na een aantal papiertjes komt 'ie sneller dichterbij, staat in lastigere hoeken en moet je meer gaan haasten. Niet meer omkijken want daar staat hij sowieso.

Demian zei:
Wat is precies het doel? Kan je ook "gedood" worden?

Paar papiertjes vinden en kijk je hem aan dan ga je dood (of nog veel erger) en hoe dichterbij hoe korter je hem aan kunt kijken.

Slender man zal een goede film over gemaakt kunnen worden, (maar ook een hele slechte) denk binnen het jaar.

Speel dit al langer, SCP-087B is ook eng.
Al eens 7/8 gehaald toen m'n vriendin leuk dacht te zijn en zich om te draaien.

Nee meer gebeurt er niet, geluid wordt spannender en na een aantal papiertjes komt 'ie sneller dichterbij, staat in lastigere hoeken en moet je meer gaan haasten. Niet meer omkijken want daar staat hij sowieso.

Paar papiertjes vinden en kijk je hem aan dan ga je dood (of nog veel erger) en hoe dichterbij hoe korter je hem aan kunt kijken.

Slender man zal een goede film over gemaakt kunnen worden, (maar ook een hele slechte) denk binnen het jaar.
Verklaar? :)

je loopt hier altijd zo mee te koop alsof het iets is om trots op te zijn, je beseft toch dat niemand denkt 'calyptus heeft psychoses, wat is dat toch een mysterieuze koele jongen. En zo stoer!'.
We denken eerder: zit die attention wh*re nu weeral te zagen over zn mental issues -_-'

srs bro, hou dat gezeik voor de mentaal instabiele breezersletjes, die kicken er wellicht wel op:)

topic gaat over langwerpige mensen
ik zie langwerpige mensen in lantaanpaarls, hekken en bomen.

ik post trut.

Amnesia is beter.

niks aan

Terug
Naar boven