MuscleMeat

Slin Vraagjes

je zou er voor kunnen kiezen om de ochtend na een training voor je ontbijt een kleinere hoeveelheid te nemen, maar dat s persoonlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Hier is nog ff een vraagje tussendoor.

Ik heb net een flesje Humalog gehaald. Daar zit totaal 300 iu in 100 Eenheden per ML.
Als ik de slin intramusculair zet is ie sneller uitgewerkt.
Dus ik wou hem direct na het trainen in mijn quad knallen.
Echter is zo een insuline naaldje niet te kort om intramusculair in de beentjes te schieten?

dus ik denken dat er slim vragen stond lol

Ik heb net een flesje Humalog gehaald. Daar zit totaal 300 iu in 100 Eenheden per ML.
Echter is zo een insuline naaldje niet te kort om intramusculair in de beentjes te schieten?

Te kort, red je niet.
ff creatief zijn:P of gewoon keihard duwen hahaha.
in een vialtje proppen en dan met een 0.6x25 in je quad...
ik zet het alleen subc. iig.

In de insuline sticky staat vetgedrukt dat je de humalog alleen maar PWO moet pakken.

Ik wil 5iu iedere morgen pakken (zowel op de dagen dat ik train en niet train, daarbij ook nog eens 10iu alleen maar PWO).

Wat is jullie mening?

Ik zet het altijd in mijn bicep. Aan de binnekant, flinterdun huidje... dus zelfs met een klein naaldje zet je het goed in de spier.

In de insuline sticky staat vetgedrukt dat je de humalog alleen maar PWO moet pakken.

Ik wil 5iu iedere morgen pakken (zowel op de dagen dat ik train en niet train, daarbij ook nog eens 10iu alleen maar PWO).

Wat is jullie mening?

Perfect voorstel toch.
bouw de 10iu wel op PWO;)

ik zou alleen slin zetten op ochtenden na een training.

ja, maar de ochtend na een training ben je meer gebaat bij de voordelen van slin dan op een ochtend waarbij dat niet het geval is. Als je bv om de dag traint zou ik het alleen die ochtend doen, dan kom je ook op 1 inject per dag uit.

Wat ik nu niet snap he.

Waarom als je nu slin neemt wordt je dan ook niet gewoon vet?
insuline hecht toch ook aan de vetcelen en helemaal als je het met zon bom suikers neemt toch?

kan iemand mij uitleggen hoe dat precies werkt?

Wat ik nu niet snap he.

insuline hecht toch ook aan de vetcelen en helemaal als je het met zon bom suikers neemt toch?

lees de sticky door. Carbs zijn geen vetten;)

Wat ik nu niet snap he.

Daarom is het zo belangrijk dat je de eerste paar uur na je shot totaal geen vetten neemt. Staat idd in de sticky.

Ik pak op trainingsdangen 10 iu na de training.
Op de ochtenden NA een training 5 IU.
Dit kan dus ook resulteren in 2 injecties per dag.

En natuurlijk bouw ik het op en let ik op mijn voeding.

Moet nog ff mijn U100 naaldjes halen.

Terug
Naar boven