- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Eerst eens de basis bekijken, TuneUp programma's.... hardstikke leuk allemaal maar is meestal van de regen in de drup naar een stortbui.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst eens de basis bekijken, TuneUp programma's.... hardstikke leuk allemaal maar is meestal van de regen in de drup naar een stortbui.

Defragmentatie? Windows herinstalleren en je data scheiden van je systeembestanden? Checken op virussen en spyware? Nieuwe kopen als al de rest niet werkt?[afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Mijn laptop is nu 1,5 jaar oud. Het is een school laptop dus ik dacht wel een goede aankoop gedaan te hebben. Echter merkte ik al van het begin dat hij erg sloom was. Er stak 1 gigabyte geheugen in, en hij gebruikte constant alle 1 GB dus had ik geen reserve. Toen heb ik er 2 gb bijgegooid en nu is hij al ietsje sneller. Echter vind ik hem nog steeds sloom. Ik maak hem om de paar dagen schoon en vrij van alle rommel. Heeft iemand nog tips om mijn pc sneller te laten lopen? Kan een minder volle harde schijf hier ook aan bijdragen? Ik heb trouwens de visuals van vista al uitgeschakeld die veel van de laptop vroegen.

Micro$oft heeft sowieso een ingebouwde functie die elke PC automatisch traag maakt na 1-2 jaar gebruik, zodat men denkt dat de software verouderd is en een nieuw besturingssysteem aangekocht moet worden![]()
Maar ff serieus: gewoon ff de data op een usb stick/schijf en herinstalleren, kijken of dat helpt.
Heb ik geen bron voor nodig is gewoon ervaring

Heb ik geen bron voor nodig is gewoon ervaring
Linux en OSX maken automatisch een aparte systeem en data partitie. Windows doet dit tot op heden niet. Hence heel het zootje mengt zich op de schijf en de computer wordt steeds trager naarmate de data toeneemt.
Nee het is een feit. Ik leg het toch net uit. Trouwens dat weet jij net zo goed.
Hoe meer data, hoe slomer de pc/laptop wordt. Logica.
Dat was toch gewoon op een ludieke manier zeggen dat ze trager worden door slechte architectuurDat snap ik maar wat Big T zegt is dat Microsoft er een ingebouwde functie voor heeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
On-topic maar weer![]()
ok, het is geen P-type maar een 7100 is best wel goedT7100
CPU Speed:1.80 GHz
Bus Speed:800 MHz
Bus/Core Ratio:9.0
L2 Cache Size:2 MB
L2 Cache Speed:1.8Mhz