XXL Nutrition

Sluipschutter in Zweden actief

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
De Zweedse politie adviseert mensen met een donkere huidskleur om in Malmö 's avonds afgelegen plekken te mijden.

Gisteravond zijn weer twee immigranten beschoten. De vrouwen, die in een huis vanaf de straat werden beschoten, zijn gewond geraakt.

Sinds oktober vorig jaar zijn in Malmö zeker vijftien immigranten beschoten, vermoedelijk door dezelfde dader. Vaak ging het om mensen die in het donker bij bushaltes stonden en werden ze in de rug geraakt.

Racist

Eén slachtoffer is om het leven gekomen en de anderen raakten gewond. De politie gaat ervan uit dat de dader een racistisch motief heeft.

Bron: NOS

1 van de 15 dood, duidelijk een professional

wow dat schiet me even in het verkeerde keelsgat.. maarja als die immigranten als paddestoelen uit de grond schieten dan krijg je dat natuurlijk

Laatst bewerkt:
Misschien ziet hij donkere mensen in het donker neerschieten als een extra uitdaging, omdat gelijk racistisch te noemen vind ik wel weer erg bevooroordeeld van de politie.

Misschien ziet hij donkere mensen in het donker neerschieten als een extra uitdaging, omdat gelijk racistisch te noemen vind ik wel weer erg bevooroordeeld van de politie.

:roflol:

Of misschien wilde hij gewoon dat bushokje kapot schieten en zag hij in het donker niet dat er nog een zwarte naast stond. :D

Zo zie je maar maften heb je altijd en overal en zullen er altijd blijven ook.

• Topic Starter Topic Starter
Nu is het geen toeval dat Malmö de meest verrotte probleemstad van Zweden is. Wat een vredig stadje aan het water had moeten zijn, heeft zich anno 2010 plaatsgemaakt voor multi-etnisch geweld en massa-immigratie. 90% van de criminaliteit in de stad kan op het conto van de allochtone jeugd worden geschreven.

Daarmee vallen deze ziekelijke schietpartijen op onschuldige mensen uiteraard niet goed te praten(!) maar het laat wel zien dat dit soort gevaarlijke situaties kunnen ontstaan wanneer de overheid en de politiek de problemen niet serieus nemen. Er lopen namelijk genoeg idioten rond die dan het heft in eigen handen gaan nemen.

En aan het aantal schoten en de verwondingen van de slachtoffers te zien gaat het hier om een knullig iemand met een licht kaliber wat betreft zijn vuurwapen. Wat anders dan de schutter van Washington die het professioneel had aangepakt en destijds een pain in the ass was voor de politie.

Laatst bewerkt:
spijtig dat een kleine minderheid het weer moet verpesten voor de anderen :(

Dat 'ie de rot in z'n ballen krijgt. Zal wel weer zo'n blanke redneck zijn. Bah, wat een walgelijk ras is het eigenlijk. 90% van de wereldproblematiek van de afgelopen 100 jaar is er aan toe te schrijven. En dan helemaal de mannen.

Dat 'ie de rot in z'n ballen krijgt. Zal wel weer zo'n blanke redneck zijn. Bah, wat een walgelijk ras is het eigenlijk. 90% van de wereldproblematiek van de afgelopen 100 jaar is er aan toe te schrijven. En dan helemaal de mannen.

Mag ik dit nomineren als de meest belachelijke post van oktober? :roflol:

Dat is goed, maar ik noem apartheid, Miljoenen doden en onberekenbare grondstofverspilling tijdens WOII, de loopgravenoorlogen tijdens WOI, het werpen van twee atoombommen, een ENORM deel van de vervuiling van de wereld. En nu jouw cijfers voor de bewering van 90%

Je nomineert maar raak. Maar ik wens 'em nog steeds de rot in z'n ballen. Stel je voor dat dergelijk volk voortplant...

Laatst bewerkt:
We hebben het hier over een Zweed die een vuurwapen als uitlaatklep gebruikt voor zijn frustratie, en jij koppelt dat in 4 zinnen aan het 'blanke ras' dat verantwoordelijk zou zijn voor de wereldproblematiek in het verleden.

Misschien dat je jezelf eens wat meer moet verdiepen wie het grootste deel van alle banksyndicaten, diamantconcerns, edelmetaalbeurzen, aandelenbeurzen, oliemaatschappijen, multinationals, onroerend goed (grond, gebouwen), de massamedia, Hollywood, en TV-Channels in bezit heeft. En inziet dat de problematiek van nu en in het verleden toch wat ingewikkelder in elkaar steekt dan je vermoedde.

Fonkmeistah, je bent me d'r eentje. Ik zeg trouwens 90% en als het je niet duidelijk was dat het een steek onder water was naar jouw 90%, dan is dat een fail van formaat. Je hebt overigens nog steeds geen onderbouwing van de 90% geboden en het niet tot in den treure afkeuren van dergelijke vergeldingsacties is walgelijk en diep triest.

Maar goed, me ergens in verdiepen is altijd goed: wat beveel je aan als bronnen over die banksyndicaten, diamantconcerns, edelmetaalbeurzen, aandelenbeurzen, oliemaatschappijen, multinationals, onroerend goed (grond, gebouwen), de massamedia, Hollywood, en TV-Channels.

Fonkmeistah, je bent me d'r eentje. Ik zeg trouwens 90% en als het je niet duidelijk was dat het een steek onder water was naar jouw 90%, dan is dat een fail van formaat. Je hebt overigens nog steeds geen onderbouwing van de 90% geboden en het niet tot in den treure afkeuren van dergelijke vergeldingsacties is walgelijk en diep triest.

Maar goed, me ergens in verdiepen is altijd goed: wat beveel je aan als bronnen over die banksyndicaten, diamantconcerns, edelmetaalbeurzen, aandelenbeurzen, oliemaatschappijen, multinationals, onroerend goed (grond, gebouwen), de massamedia, Hollywood, en TV-Channels.

de protocollen van zion, jwt

Misschien dat je jezelf eens wat meer moet verdiepen wie het grootste deel van alle banksyndicaten, diamantconcerns, edelmetaalbeurzen, aandelenbeurzen, oliemaatschappijen, multinationals, onroerend goed (grond, gebouwen), de massamedia, Hollywood, en TV-Channels in bezit heeft. En inziet dat de problematiek van nu en in het verleden toch wat ingewikkelder in elkaar steekt dan je vermoedde.

De mocro's?

Een beter milieu begint bij jezelf. Wanneer ram je er een kogel in?

Dat is goed, maar ik noem apartheid, Miljoenen doden en onberekenbare grondstofverspilling tijdens WOII, de loopgravenoorlogen tijdens WOI, het werpen van twee atoombommen, een ENORM deel van de vervuiling van de wereld. En nu jouw cijfers voor de bewering van 90%

Je nomineert maar raak. Maar ik wens 'em nog steeds de rot in z'n ballen. Stel je voor dat dergelijk volk voortplant...
Zonder ons zaten ze in Afrika nog steeds in de modder met poep naar elkaar te gooien. Maar zo worden er natuurlijk geen grondstoffen verspild.

Terug
Naar boven