XXL Nutrition

Sluipschutter in Zweden actief

Lieve Santa, voor Kerst en Pasen graag 1 mooie bunker in Berlijn van alle luxe voorzien met een ondergrondse franchise tunnel richting Uppsala en Genève.

fonkmeistah, is stormfront niet meer wat voor jou? Je doet de ene na de andere suggestieve rascistische opmerking hier....

SniperX strikes again.

Een beter milieu begint bij jezelf. Wanneer ram je er een kogel in?

Hey, het mensaapje komt weer om de discussie heen schreeuwen! Ik kan je overigens aanbevelen om medicijnen te gebruiken. Als je je nl. werkelijk had verdiept in deze materie... Maar goed, dat mag je van een schreeuwend aapje natuurlijk niet verwachten. Daarom de tip om naar de boekhandel te gaan en het boek 'Uitweg' geschreven door Boudewijn Chabot en Stella Braam te kopen. Vanaf pagina 133 (paperback 3e druk maart 2010) kan je daarin lezen hoe je medicinaal op een goede manier een einde aan je leven kunt maken.

De wapenindustrie is nl. wel een van de laatste industrieën die ik geld zou willen laten verdienen. Scheelt ook nog eens een boel opruimwerk en shockerende beelden voor je nabestaanden.

Zonder ons zaten ze in Afrika nog steeds in de modder met poep naar elkaar te gooien. Maar zo worden er natuurlijk geen grondstoffen verspild.

The worlds of 'what if'. Blijft leuk speculeren. Maar meer ook niet. Het ligt toch allemaal iets gecompliceerder, al claim ik op dat gebied weinig kennis. Jammer dat BlackAdder geband is.

Dat grondstoffen verspillen doen we daar trouwens wel voor hen. Hebben we hier ook geen last van de vervuiling, nog meer voordeel.

Laatst bewerkt:
Hooi!

elke post van builderB laat mij roidrage aanvallen krijgen van geloofsovertuigingen tot het ontstaan van de mens tot dit(de enigste redneck hier op deze planeet ben jij en letterlijk ik ga je kop kaalscheren met die rode haren van je)

Laatst bewerkt:
fonkmeistah, is stormfront niet meer wat voor jou? Je doet de ene na de andere suggestieve rascistische opmerking hier....

Oh nee krijgen we dit weer. Struisvogelpolitiek helpt lekker. Het beestje mag gewoon bij de naam genoemd worden, zo ontstaat er controle en verbetering. Typische mondsnoering uit de linkse hoek die het liefste zo veel mogelijk stemvee erbij wil, het liefst het land laat overnemen en maar blijft gedogen.

Oh nee krijgen we dit weer. Struisvogelpolitiek helpt lekker. Het beestje mag gewoon bij de naam genoemd worden, zo ontstaat er controle en verbetering. Typische mondsnoering uit de linkse hoek die het liefste zo veel mogelijk stemvee erbij wil, het liefst het land laat overnemen en maar blijft gedogen.

Hardcorenl, ik neem jou niet serieus en ga hier bij jou dan ook niet op in.

sniperx is aanwezig

elke post van builderB laat mij roidrage aanvallen krijgen van geloofsovertuigingen tot het ontstaan van de mens tot dit(de enigste redneck hier op deze planeet ben jij en letterlijk ik ga je kop kaalscheren met die rode haren van je)

Hoi sapaap.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik het wéér eens met HardcoreNL. :eek: Tenminste wat het niet naar stormfront 'verbannen' betreft. De rest is een beetje intern contradictoir. Ik eet overigens m'n schoen op als Fonkmeistah nog geen account op Stormfront of vergelijkbare onzinsite heeft. Maar iedere post die Fonkmeistah hier maakt is een mogelijkheid tot 1. verrtier 2. het in belachelijke trekken van Fonkmeistah's ideeën (pleonastisch...) 3. te vragen om bronnen om me te verdiepen in de ware aard van Hollywood et al.

(Wel Fonkmeistah? Hoe moet ik me gaan verdiepen als ik niet weet waar te beginnen? "Put your money where your mouth is")

Elke mongol die vrijblijvend mensen neerknalt moet opgeknoopt worden.

We hebben het hier over een Zweed die een vuurwapen als uitlaatklep gebruikt voor zijn frustratie, en jij koppelt dat in 4 zinnen aan het 'blanke ras' dat verantwoordelijk zou zijn voor de wereldproblematiek in het verleden.

Misschien dat je jezelf eens wat meer moet verdiepen wie het grootste deel van alle banksyndicaten, diamantconcerns, edelmetaalbeurzen, aandelenbeurzen, oliemaatschappijen, multinationals, onroerend goed (grond, gebouwen), de massamedia, Hollywood, en TV-Channels in bezit heeft. En inziet dat de problematiek van nu en in het verleden toch wat ingewikkelder in elkaar steekt dan je vermoedde.

DE JODEN

jk

srs jk

srs srs jk

inb4joodsbureauvoorantisemitisme

Terug
Naar boven