Fitness Seller

smaakstof voor whey

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
ik koop voor financiële reden bulk smaakloze whey, normaal doe ik daat een lepel cacao in. Maar nu als ik terug keto wil proberen binnenkort, moet ik best die cacao ook schrappen omwille vd suiker daarin. Maar smaakloze whey met water is niet te drinken.

Wat zou ik als smaak kunnen toevoegen, dat mag tijdens keto? Iemand een idee?

cola?

Je hebt van die flesjes rum/vanille/weetikveelwatallemaalnogmeer-aroma van dr. Oetker. Is carbloos en supersterk. Deed het weleens door de kwark.

Ik ken dat spul, ik werk bij de ah en heb wel eens de vanille aroma van Dr. Oetker laten vallen. De rest van de dag rook ik naar vanille terwijl het niet eens op me was gekomen.
Leuke vragen krijg je dan...

• Topic Starter Topic Starter
cola met whey :D

hmm eens zoeken in de winkel of ze dat hier ook hebben.

kaneel?>

Schepje oploskoffie wil do the trick lekker koud drinken heb je net een kouwe koffie ;P

lijkt me vies :p

maar mss toch eens proberen hahaha

ok, ik heb eens vanillesmaak toegevoegd. Eerste probleem tegen dat ik de whey uit m'n drinkenbusjes wil drinken :p is de vloeistof al gekoekt met de whey en het water dat ik erbij wil doen lost het niet verder op, resultaat gore brokken.
Ten tweede is het gewoon walgelijk van smaak.

Is er zoiets als suikervrije cacao ofzo? Ik vond wel wat via google maar...belgië? Of zou ik anders toch 2x per dag een eetlepel cacao (x gram) kunnen nemen in mijn shake?

Gewoon zuipen die zooi, smaakstoffen = rotzooi...

Voor de smaak wat kaneel ofzo..en cacao is trouwens suikervrij.

Terug
Naar boven