MuscleMeat

Sneeuwpret

wat een opscheppers met +40 cm sneeuw :rolleyes: ligt hier maar een kleine 8cm :eek:
en in het hoge noorden nu al bijna 50 cm

• Topic Starter Topic Starter
[edit] reactie op mijn link

je zou 's ochtends maar wakker worden in je bootje, dan kun je er met geen mogelijkheid uit :Eek:

holy shit kale! waar is dat? en is dat nu? damn..stel je voor..sick shit :D

nee joh, das niet in NL... das waarschijnlijk van tijdje terug, heb welles eerder die foto's gezien

Maarheeze, regio Eindhoven... Compleet NIKS...

Vind ut best jammer... kan me wel herinneren een jaar of 15 geleden het hier ook zoveel gesneeuwt had.

Zal in het noorden wel The Day after Tomorrow beelden zijn.

:mad: Ik woon in drenthe... hier ligt het meeste sneeuw van heel NL hoorde ik op de radio vanochtend...volgens mij hebben ze bij mij voor de deur gemeten want ik kwam er met tot mijn knieen in :mad:

haha die boten!! Is er hier iemand die op een boot woont, man het zal je maar gebeuren, heel je pier vol sneeuw, niet te doen ;)

Heb me vandaag het rsi aan sneeuwballen gooien opgelopen, heerlijk!! Iedere opgeschoten cita-coureur moest eraan geloven. n*gers met unox mutsen trouwens ook!! Ben niet racistisch, maar met dit soort dagen wil ik gewoon die zwarte stip raken, zal een contrastfetisj zijn, en dat oranje maakt em dan wat makkelijker te traceren!

hier in provincie antwerpen ligt helemaal niks,
ze voorspellen voor heel vlaanderen nu al enkele dagen een dikke laag maar elke morgen kom ik bedrogen uit :mad:
herinneringen aan die vroegere sneeuwpret damn ;)

Hier omg Dordrecht sneeuwt het de hele middag al rustig en er begint zich zowaar n leuk laagje te vormen. In geen verhouding tot de situatie in het Noorden maar genoeg om zo ff voor naar buiten te gaan :D

Zelfs in het Zeeland ligt sneeuw hier :o
En het blijft maar sneeuwen.
Blech wat een pestzooi op de weg. Auto gaat weer lekker roesten:thumbd:

Ben gaan sleetje glijen van de dijk :D :D
Werd wel een paar keer gelanceerd :p Maar sneeuw is zacht gelukkig..!
in Almere dus in ieder geval een flink pak en it just keeps going..!

Black Knight zei:
Zelfs in het Zeeland ligt sneeuw hier :o
En het blijft maar sneeuwen.
Blech wat een pestzooi op de weg. Auto gaat weer lekker roesten:thumbd:

MWha ik vind het wel mee vallen ;)

Ik heb net wel ff lekker in de sneeuw gespeeld met de auto :D

hier ligt geen vlokje sneeuw (omg ehv/helmond)

w8 guys morgen zal ik mijn sneeuwman eens laten zien, ik ga er morgen mee verder want de sneeuw is hier op, het wordt een BB pop :D

Denk dat ik morgen vrij neem van school, ze blijven hopenlijk siewiso dicht, kan ik pas morgenochtend half 7 zien.

Terug
Naar boven