MuscleMeat

Snelle eettips om aan te komen

shit, ik dacht dat jij die aan ons zou geven. heb ik dit topic voor niks ge-opend.

een gallon volle melk per dag en een halve kilo rood vlees will do the job naast wat vezelrijke voeding.

Kook in de weekend voor de gehele week, dan hoef je het alleen op te warmen? :P

Ik neem niet aan dat je in vet wil aankomen, maar in massa. Neem veel eiwitten, na je training dextrose. En natuurlijk veel koolhydraten.

Veel mensen willen aankomen omdat ze zichzelf te dun vinden, ga meer eten, maar blijf het wel gezond doen, en alleen met goede vetten. Eet veel eiwitten, whey, magere kwark, kipfilet op je boterhammen.

Succes!

veeeel koolydraten mischien?

boterhammen met pindakaas en veel vleeeees

Boterham met pindakaas/Hele eieren
Veel Noten

Wat ik 's-morgens doe bij opstaan is

1 chake beker met:
40 gram Whey = 166 kcal
40 gram Pindakaas (goede vetten en carbohydr) = 268 kcal
50 gram brinta (vezels) 110 kcal
250 ml water en staafmixeren maar!!!!! (=544 kcal totaal)

Als je dit 2x per dag neemt en je dagelijkse voeding dan denk ik dat je wel een end komt.

Drinkt heel makkelijk weg en zit vol met goede supplementen en essentiele calorieen.

is dit ook tevens je ontbijt ronaldus? dan is hetnmlk niet zoveel..

dat is idd niet veel!

mijn ontbij is:

30 gr whey
500 gr kwark
2 bruine boterhammen met kaas
2 stukken fruit.

dit is om 7:00 en om 10 uur is mn volgende maaltijd.

Daar begin ik inderdaad mee, daarna ga ok direct trainen en neem direct na trainen 70 gram vitargo (carboloader) en 40 gram Isopure.

Als ik voor mezelf spreek, dan merk ik als ik 's-morgens meer eet bij mijn resterende dagelijkse voeding dat ik een zwembandje ga kweken. Daar heb ik gewoon last van.
Dat is eigenlijk ook het enige waar ik echt vet op heb zitten. Vandaar dat dit voor mij het beste werkt.

Ik ben ook bezig met aankomen en ben binnen een paar weken een kilo of 5 aangekomen. Het begint natuurlijk met een goede training. Ik train zelf drie keer in de week. Na de training binnen een uur een whey shake met wat dextrojuice innemen. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je goed eet. Heb je al een voedingsschemaopgesteld? Dat is erg belangrijk. Je moet zo'n 6/8 maaltijden per dag hebben. Wat je eet is natuurlijk ontzettend belangrijk dus voeg de producten toe die veel eiwitten, carbs en goede vetten bevatten. Dit zijn dingen als: eieren, pindakaas, pindas, gevogelte, vele soorten vis, brinta, magere kwark enzovoort. Zelf maak ik twee maal per dag een shake om het wat makkelijker te maken dit is het recept:

1 zakje Brinta wake up banaan, per protie(24gr)
155 Kcal
6,7 gr eiwit
25,5 gr. KH
2.5 gr. vet

1 banaan
80 Kcal
0 eiwit
18 KH
0 vet

150 ml halvolle melk
75 Kcal
8 KH
6 eiwit
2.5 vet

225 gr magere kwark
144 kcal
22.5 gr eiwit
9 kh
0 vet

Totaal = 454 Kcal
60.9KH
35.2 eiwit

Dit receptje heb ik van dit forum af en smaakt prima:D
Verder als ik dorst heb drink ik altijd volle melk dus ongeveer een liter per dag
en als ik zin heb in een snack pak ik een zak ongezoute pinda's.

Veel suc6

Vooral voorbeelden laten zien van hoe het niet moet :thumbs:

Dit is mijn ontbijt:

200 ML Verse Sinaasappelsap
20 Gram Whey

60 Gram Brinta
40 Gram Haver
200 - 400 ML Halfvolle Melk

Terug
Naar boven