XXL Nutrition

Snelle recepten?

Jhonny Dynamic

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hoi kerels,

Ben nu begonnen met s'avonds mijn shakes klaar te maken en in waterflesjes te gieten voor de dag erop. Ik pak mij enkele pannekoeken in in zilverpapier, blikje tonijn is ook gemakkelijk mee te nemen. Maar nu ben ik toch nog opzoek naar andere zaken die ik s'avonds gemakkelijk en snel kan ''klaarmaken'' om de dage erna mee te nemen naar de school om ook daar goed te eten.

Greetz

boterhammen ? (al zou ik dat persoonlijk toch 's ochtends doen)

rijst en pasta-salade (eigenlijk alle salades wel waar geen sla in zit (want dat verlept zo))

• Topic Starter Topic Starter
:D Pasta salade lijkt me een supergoed idee was er nog niet opgekomen!
Thx kerel

Hoi kerels,

Ben nu begonnen met s'avonds mijn shakes klaar te maken en in waterflesjes te gieten voor de dag erop. Ik pak mij enkele pannekoeken in in zilverpapier, blikje tonijn is ook gemakkelijk mee te nemen. Maar nu ben ik toch nog opzoek naar andere zaken die ik s'avonds gemakkelijk en snel kan ''klaarmaken'' om de dage erna mee te nemen naar de school om ook daar goed te eten.

gekookt ei
mueslireep
fruit
melk (1/2Liters)
rijstwafels
koude kippefilet
noten
..

als je 15 minuten eerder opstaat, kan je sochtends pasta koken,( penne, macaroni enzo) je doet dat in een lucht dicht bakje, en je neemt een blik tonijn mee, en eten maar. je ken daar nog wat olijf olie over doen of balsamico, smaakt vet goed,,

Terug
Naar boven