Fitness Seller

Snelle vraag over Whey en ASGT

GetThaYayo

Dutch Bodybuilder
Waardering
29
Goedenavond,

Ik heb Anadraulic State GT vandaag binnen gekregen en ik las dat je deze op niet-trainingsdagen moet innemen 's ochtends tussen de maaltijden in.

Ik neem dan ook altijd een whey shake,zou ik dat gewoon bij elkaar in 1 beker kunnen doen of zou het een het andere afbreken ofzo?
Whey gebruik ik Whey Perfection van Bodyenfitshop.
En is het echt noodzakelijk dat ik het ook op niet-traningsdagen inneem? aangezien het een pre-workout is en ik eigenlijk van plan was om hem alleen voor de training in te nemen.

bij voorbaat dank

Ik neem ASGT alleen voor de training, wist ook niet dat het geadviseerd werd om het op niet trainingsdagen te nemen..
Even gekeken op de lg site, en je hebt gelijk: "AS-GTSE is best used when taken 1hr to 45mins pre-workout on training days, and once in the morning on off days." maar of dat nou zoveel uitmaakt ...

Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Ik heb Anadraulic State GT vandaag binnen gekregen en ik las dat je deze op niet-trainingsdagen moet innemen 's ochtends tussen de maaltijden in.

Ik neem dan ook altijd een whey shake,zou ik dat gewoon bij elkaar in 1 beker kunnen doen of zou het een het andere afbreken ofzo?
Whey gebruik ik Whey Perfection van Bodyenfitshop.
En is het echt noodzakelijk dat ik het ook op niet-traningsdagen inneem? aangezien het een pre-workout is en ik eigenlijk van plan was om hem alleen voor de training in te nemen.

bij voorbaat dank

Nee je kan het niet mengen met je whey!
Ik heb 2 potten ASGT gebruikt, vind het niet echt een pre work out, maar kan per persoon anders zijn, vond het eerder een test booster.
Toen ik Anadraulic Pump erbij ging gebruiken, knallen!
Ja voor de werking is het noodzakelijk dat je ook een dosering op niet trainingsdagen inneemt.

Laatst bewerkt:
Nee je kan het niet mengen met je whey!
Ik heb 2 potten ASGT gebruikt, vind het niet echt een pre work out, maar kan per persoon anders zijn, vond het eerder een test booster.
Toen ik Anadraulic Pump erbij ging gebruiken, knallen!
Ja voor de werking is het noodzakelijk dat je ook een dosering op niet trainingsdagen inneemt.
Grappig, ik vind het prima werken als pre-workout.. Anadraulic pump vind ik dan weer niet zo heel veel toevoegen, maar misschien moet ik daar nog wat extra schepjes van nemen.. Zo is iedereen weer anders..!

Terug
Naar boven