- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zit progressie in, maar zoals eerder gezegd laat je vetp. meten met een caliper door een ervaren persoon.
Schrik niet van het resultaat, je bent al goed op weg.
hou je vetp. goed in de gaten, heb het gevoel dat je spiermassa kwijt begint te raken.
en dat is niet de bedoeling toch?
Zal ik doen. Nouw ik hoop het niet? Mijn theorie is (als die klopt) ik maak nu nog steeds PR's ik ga in kracht nog steeds flink vooruit. Dus dan zal ik wel geen massa verliezen lijkt me? En ik zit nu een tijdje op het zelfde gewicht en aangezien ik nu al paar maanden aan het cutten ben en het nogal me strot uit komt.. misschien een idee om heel lichtelijk te bulken?
Ik cardio wel elke dag lichte intensiteit en probeer zo laag mogelijk in carbs te zitten en hoog in eiwitten en om de 2uur 2,5 uur te vreten. dus dat zit hopelijk wel goed. ik heb geen schema( wat het juist wel moeilijk maakt want ik heb geen idee wat ik nouw per dag precies naar binnen trap) maar ik denk rond de 2500/3000kcal

dank je wel dan maar? klinkt niet erg positief haha.
Ach kep er schijt aan. ik ben al iets van 17 kg kwijt. dus voor mij is dit al een heel verschil. en het is zoiezo niet me bedoeling heel droog te worden. rond de 15% ofzo vind ik het wel weer best

vind het toch al een nette progressie. Als je misschien wat beter poseert ziet het er op de fotos ook beter uit