Fitness Seller

Snijders vooruitgang

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig . Denk wel dat je een goede basis hebt eigenlijk . Zou nog iets afvallen en dan op kracht trainen .
Thanks, ja ik wil even me buik en zwemband weg/minder en dan puur op kracht. me vader heeft ooit de 160kg gebencht dus daar moet ik met een grote sprong overheen haha:cool:

dit valt me nu pas op, heb je je cocosmat ff bijgewerkt op die laatste foto's:D

Whaha jah khad het is voor de grap helemaal kaal geschoren maar voelde me heel eng. Wacht maar als jij haar krijgt als je groot bent, dan ben je er net zo zuinig op

goed bezig

Je bent goed bezig maar houd jezelf niet voor de gek. Dit is geen 21%. Verbaast me steeds meer en meer hoe mensen op dbb steeds lager gaan in het schatten van het vp van de leden. Je zit eerder rond de 30% inderdaad en nee dat is niet overdreven. Je bent goed bezig dus laat je nu niet demotiveren door mijn reactie, je bent al veel vet kwijt geraakt.

Overigens moet je niet zeuren over massa verlies want als je werkelijk naar de 15% wilt zul je sowieso wat massa verliezen, ook al zou je voeding 100% in orde zijn wat vrijwel onmogelijk is. Je hebt nog een hele lange weg te gaan naar de 15%.

Nogmaals die 21% klopt voor geen meter, mocht dat het geval zijn dan zou ik nu op de 5% moeten zitten en je kan daar gerust 15 a 16% van maken. Ik hoop dat je snapt waar ik heen wil.

Desalniettemin een goede progressie en nu volhouden en niet inzitten over een beetje massa verlies. Maak jezelf ook niet wijs dat je massa aankomt en vet kwijt raakt als naturel, dit is vrijwel onmogelijk. Als je naar de 15% wilt zul je zeker geen massa aanzetten maar eerder kwijt raken wat zeer normaal is.

30 lijkt me wel weer heel veel? ik hou wel een hele pak vocht vast miss maak dat het verschil? maar ik zal is bij iemand anders laten meten indd. thanks

Sorry man, dit is idd zeker geen 21%. Maar knap wat je er al afgekregen hebt, doe zo voort.

Sprak vandaag nog een oude bekende die er op een goed jaartje 30kg had afgekregen (van 105 naar 75). Had nooit gedacht dat het zo snel ging gaan toen ik hem in het begin wat hielp qua cardio etc. maar zo zie je maar. ;)

Je bent goed bezig maar houd jezelf niet voor de gek. Dit is geen 21%. Verbaast me steeds meer en meer hoe mensen op dbb steeds lager gaan in het schatten van het vp van de leden.

+1. In het algemeen mag je er een dikke 3% bij optellen hier als ik de schattingen zo zie. :x

Nee, het is mij nu ook wel duidelijk dat ik geen 21% ben. Maar op een 1 of andere manier meet die kerel zo. en ik heb me gister door een andere gozer laten meten en komt ongeveer op het zelfde uit. Maar ik hou het gewoon als indicatie. zodat ik over en maand toch zie dat ik wat naar beneden ben gegaan ook al klopt het niet. Ik hou me taille in de gaten en zolang die naar beneden gaan vind ik het best. En qua massa verlies hoop ik niet dat ik dan nog veel verlies. en ik heb vaak genoeg gelezen over mensen die pas beginnen (zoals ik) en mensen met een hoog vet% (zoals ik) dat ze best wat massa kunnen behouden/aanmaken. Maar we zullen zien, ik kom nog steeds in kracht aan dus dat is toch nog een lekkere motivatie.

BW update: 113,8kg

Lekker bezig man, succes met volhouden!

(L) Jij bent ook lekker bezig! Gluur stiekem wel is op je logje hihi

Ken jou ergens van, kom je wel eens in de maak ?

zo aardig wat kwijtgeraakt zie ik !
ga zo door zou ik zeggen je zit nu precies op het zelfde gewicht als ik ;)

Thanksthanks.

Mijn buik is nog maar 1.5cm kleiner dan de jouwe :P

volgens mij wel goede massa.
nou nog even cutten!

vooral zo doorgaan...ben zelf ook begonnen met 133 kg vooral vet en nog eens vet....ben toen afgevallen tot 78 kg....nu weer lkkr massa aan het opbouwen, weeg momenteel 89 kg....succes man doorzetten

Mijn buik is nog maar 1.5cm kleiner dan de jouwe :P

oehh(L)

volgens mij wel goede massa.
nou nog even cutten!

Thanks, Ik word gek van het cutten.

vooral zo doorgaan...ben zelf ook begonnen met 133 kg vooral vet en nog eens vet....ben toen afgevallen tot 78 kg....nu weer lkkr massa aan het opbouwen, weeg momenteel 89 kg....succes man doorzetten

Zo dat is nog eventjes wat. Ik wil zoiezo niet lager dan de 100 en dat is denk ik ook niet nodig. Maar Thanks!.

Terug
Naar boven