Fitness Seller

Snipe's muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op 1.14 vind ik het wel leuk klinken

-_-'

Tja muziek en 14 jarigen gaat niet samen. Geef het nog een jaar of 10 en je begint misschien echte muziek te waarderen.

Ik maakte hardcore op die leeftijd :roflol:

Mijn favoriete stukje van "More" is toch wel op 1.19!

brute plaat. je hebt duidelijk talent.

wanneer geef je een feest sniper? dan sta jij achter de draaitafels en gaan we allemaal uit onze plaat op jou muziek.

vanaf het begin hoorde je al dat het fruity loops was echt die standaard robot stem enz

Eerst keihard trainen, dan foto's posten.

Same als met je muziek. Eerst maanden lang dagelijks oefenen oefenen en nog eens oefenen en dan pas een nummer posten

Heb je geen vervelende jongetjes in de klas die je af en toe alle hoeken van het klaslokaal laten zien? Dat heb je wel een beetje nodig volgens mij.

Eerst keihard trainen, dan foto's posten.

Same als met je muziek. Eerst maanden lang dagelijks oefenen oefenen en nog eens oefenen en dan pas een nummer posten

Ik vrees dat deze jongen dat nooit gaat begrijpen. Hij heeft in ieder geval weer aandacht.

anders spreken we vanaf nu af dat niemand ooit meer op een topic/post van sniper gaat reageren! :D

en jij bent?

ooit is gemaakt toen ik me echt kapot verveelde ritme klopt nie hellemaal mja edit hij doet ut nie in wat voorn bestand moet ik een liedje converteren
edit: was opgenomen met tellefoon want khad demo versie fruity gedownload nouw hier is tie dan http://www.youtube.com/watch?v=DK0v4cKsmYs

Laatst bewerkt:
Wie ben jij yohan????

Terug dance ejay gedl, nu wat klooien :D

Put your hands up for dj snipe. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ohhhh het is hardstyle! Dus toch!

Fruityloops? Hmmz, ik zou zelf Reason gebruiken.

Als het je eerste nummer is, en het slaat totaal nergens op dan moet je het nergens posten.

Eerst oefenen.

Waarom zou je hem nou weer Reason aanraden? Dat is ook beperkt als de pest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven