XXL Nutrition

Sociale problemen verpesten alles:(

Bezoekers in dit topic

supreme

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
4.107
Waardering
44
Lengte
1m93
Massa
83kg
:p
 
Laatst bewerkt:
Jah, doe het even rustig aan een weekje. Las ff een rustweek in. Problemen met je meid is niet relaxed, maar daar kom je wel overheen. En daarna is het weer tijd om verdomme te knallen in de gym!!! :D
 
idd ben natuurlijk geen psycholoog maar het beste wat je kan doen is gewoon even laten bezinken, de zin komt wel weer terug, probeer iig toch zoveel mogelijk binnen te krijgen
 
Thuis gaan zitten janken schiet je ook niks mee op dus kan je beter in de gym je zorgen even vergeten.

Heb min of meer zelfde meegemaakt, maar ben gewoon door blijven trainen omdat ik anders gek werd. Vreten ging ook niet best toen (10 kg afgevallen :( ).
Beschouw het maar als cutten :p

Geloof me, je overleeft het wel.

gewoon blijven trainen zodat je even je hoofd leeg kan maken.
Kan me wel voorstellen dat je even geen zin hebt om te trainen, maar zo snel mogelijk (na een week ofzo) weer beginnen.

Het zou zonde zijn om helemaal te stoppen gelijk.

sterkte en succes.
 
Weekje rust, gruwelijk veel leuke dingen doen zodat je haar een beetje vergeet en daarna weer knallen in die gym. En denk aan die trut bij je laatste rep, en voor straf doe je er dan nog 2.
 
ik heb hetzelfde meegemaakt, maar bij mij was juist de motivatie om te gaan trainen nog groter, even lekker een uurtje knallen in de gym, heerlijk even alles vergeten.

ik zou me ff geen zorgen maken om dat eten, je valt wel een paar kilo af, maar dat komt echt wel weer terug hoor, zoals al gezegt laat het ff bezinken, ga wat leuke dingen doen, komt gerust wel weer goed met je hoor!

succes.....
 
idd gewoon ff een rustweekje inlassen is ook goed voor je lichamelijk gezien. :)
 
Thnx mensen, ik ga het proberen

Ts echt zo verrot...gaat het een jaar en half goed..en opeens is ze 'het gevoel' kwijt ???

Zoiets trek ik echt niet en stort gewoon in:(

Ik ga mn abbo bij de gym vergroten naar 4/5 x per week..(nu 3x) maar eerst ff rust en lekker met schema-tjes expierimenteren
 
supreme zei:
Thnx mensen, ik ga het proberen

Ts echt zo verrot...gaat het een jaar en half goed..en opeens is ze 'het gevoel' kwijt ???

Zoiets trek ik echt niet en stort gewoon in:(

Ik ga mn abbo bij de gym vergroten naar 4/5 x per week..(nu 3x) maar eerst ff rust en lekker met schema-tjes expierimenteren


kerel er zijn genoeg wijven op de wereld, en het is allemaal same shit different day.
 
Vervelend voor je.. Gewoon even rustig aan. Je zin in trainen komt wel terug hoor... De zomer komt eraan het zonnetje schijnt weer regelmatig. Nu voel je even je rot, maar strak weer super...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja een rustweek is een goed idee bro. Daarna knallen zodat je deze zomer als een echte pimp over het strand kan paraderen :thumbs:
 
supreme zei:
Thnx mensen, ik ga het proberen

Ts echt zo verrot...gaat het een jaar en half goed..en opeens is ze 'het gevoel' kwijt ???

Zoiets trek ik echt niet en stort gewoon in:(

Ik ga mn abbo bij de gym vergroten naar 4/5 x per week..(nu 3x) maar eerst ff rust en lekker met schema-tjes expierimenteren

Zoek inderdaad gewoon juist lekker afleiding in het trainen.

Ik heb op dit moment ook nogal wat aan m'n hoofd, maar ik vind juist 'troost' in het ijzer.
 
Eindelijk VRIJ !!!!!

en de zomer komt eraan !!!

Bekijk het van de zonnige kant:
Je bent een beest dat uit zijn kooi wordt los gelaten en jij kan in de zomer over drie maanden ongestraft andere vrouwen versieren.
Kijken waar, en naar wie je wilt, en ongestraft "een ander" nken!
 
supreme zei:
Ik was zo fanatiek bezig de laatste maanden...ik gainde ook langzaam gewicht wat ik voorheen nooit dee...Ik at als een havenmedewerker..

En nu is het zowat uit met mn vriendin, wat ik niet wou.. dus je raad het al.
Ik krijg geen hap naar binnen, alles wat ik eet komt weer naar boven...mn hele maag is gestressed en voel me zwaar klote... Ik heb ook voor het eerst geen zin om naar de gym te gaan:(

Wat moet ik nu, kappen met de geweldige sport ? Dat wil ik zeker niet, ik wil het liefst nog harder gaan nu, maar t lukt niet :(

Iemand wat advies?
Trainen moet gewoon leuk blijven, voel je je slecht dan lukt haast niets, dat geldt ook voor BB. Los eerst je problemen op of wacht tot je erover bent.
Motiveer je daarna en neem wat rust. Rusten kan toch nooit kwaad, integendeel voor de meesten kan het zelfs heel goed zijn voor herstel en groei. Een weekje ertussenuit, zoals gezegd wat plezierige dingen doen en de minder leuke momenten vergeten. Daarna zal je weer helemaal gemotiveerd zijn om alles te geven. Het leven gaat nooit sT naar omhoog, wel in pieken en dalen...
 
als ik als een pimp over het strand wil bouncen dan moet ik er hard tegenaan..en dan bedoel ik echt hard..:)

Wat ik ook echt wil...maar deze situatie ken ik..en de vorige x was ik een maand rot ofzo..

ik wil me gewoon vol vreten...zoals ik altijd dee de laatste tijd...net tot de rand van kokhalzen zo vol eten..alleen lukt dat niet a.t.m. :)

Ik ga het proberen..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hm, zeker niet prettig zulke zaken. probeer er niet teveel aan te denken en het rustig aan te doen, je bent tenslotte nog redelijk jong, op een paar weekjes rustig aan doen zal het niet komen. Veel sterkte
 
Dat komt helemaal goed man. Toen het bij mij uit was vond ik het ook ff klote. Maar ik kon er maar 3 daagjes 'wakker' van liggen. Daarna hard aan de ijzers en goed vreten, en guess what. Ik ging van 75kg naar 80kg :D Dus na alle slechte dingen komt iets goeds :) Houd het positieve in zicht en je gaat wel weer vooruit. Het heeft ff tijd nodig, maar daarna voel je je weer een lekker vrij man!
 
supreme zei:
Thnx mensen, ik ga het proberen

Ts echt zo verrot...gaat het een jaar en half goed..en opeens is ze 'het gevoel' kwijt ???

Zoiets trek ik echt niet en stort gewoon in:(

Ik ga mn abbo bij de gym vergroten naar 4/5 x per week..(nu 3x) maar eerst ff rust en lekker met schema-tjes expierimenteren

Klinkt heel bekend.. Ik zit met hetzelfde, alleen bij mij is het dat ze niet weet wat ze nu precies wil. kennen elkaar nu 4 mnd.. en laatste 2 mnd alleen maar gedoe.. en maar om de gevoelens heen blijven lullen.

Ik begrijp al te goed dat het bagger is, Ik train nu juist als een beest, omdat ik gewoon mijn doel wil bereiken.. En dan moet ik niet te lang pauzes inlassen.

maargoed... Op zich ook wel leuk dat iedereen zegt dat je er zo goed uit ziet, alleen jammer dat je hart steeds bij je vriendin ligt en daardoor een humeur van 0 heb zo af en toe.

Vande week wel wat leuks meegemaakt, een collega had een briefje onder me ruitenwisser gedaan met de vraag of ik eens met der uit wou.

100% paal sucsses, maar heb haar afgewezen. me kop staat er niet naar...

Dus gewoon doorbeesten ! De leuke dingen gaan nu komen, over een paar maanden baalt je vriendin dat ze jou heb laten gaan, en jij .. alle aandacht van al het moois ;)
 
ik denk dat iedereen dat wel es heeft meegemaakt.....effe chillen...en daarna extra hard ertegen aan! geef t wat tijd......
 
Gewoon even alles laten bezinken. Het lijkt inderdaad zwaar klote. In ieder geval sterkte.

Bodybuilding is een geweldige sport want wat is mooier dan te werken aan je eigen lichaam. Langzaam ziet je je lichaam veranderden in hetgene wat jij wilt. Kijk anders een bb video om motivatie te krijgen. Het zou zonde zijn om te stoppen.
 
Back
Naar boven