AndroidHealthClinic

soorten supplementen

Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
68kg
Hallo allemaal.
Ik ben net nieuw op dit forum en ik had een vraag waar ik al een tijdje mee zit en van internet word ik ook niet echt veel wijzer...
vandaar:
Wat is precies het verschil tussen gewone proteine shakes en weight gainers?

weight gainers zitten vol met suikers en andere ingredienten om aan te komen. Het komt erop neer dat er veel calorien zit in wheight gainers.

:google: probeer het eerst eens.

• Topic Starter Topic Starter
oke, heel erg bedankt ;)

Maar de ene weight gainer is de andere niet he.
Zitten vaak erg grote verschillen in. De ene wordt je gewoon vet van en de andere krijg je ook meer VVM er bij.
Goed op de inhoud en verhoudingen letten!

Verhoudingen moeten liefst 50/50 ongeveer zijn om lean te gainen.

Kom ik hier natuurlijk als leek op dit forum :l
wat houd precies vvm in??

alvast bedankt ;)

Van eiwitten kom je niet aan?

wheigt-gainer is zoals het zelfs zegt om gewicht bij te komen (gainen)
proteïne shake vb whey is eiwit supps
er zijn natuurlijk enorm veel varianten

Verhoudingen moeten liefst 50/50 ongeveer zijn om lean te gainen.

Als je bedoeld eiwit/koolhydraten dan heb je het bij die verhouding over een MRP (meal replacement powder)

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

weight gainers zitten vol met suikers

Goedkope WG'rs wel. De betere niet.

Meesten hebben trouwens maltodextrine met een lage DE (DE <20) wat dus betekend dat maar ca 20% zich gedraagt als snelle koolhydraten en dat 80% zich gedraagd als middel- en langzame koolhydraten

Slecht WG's hebben meestal dextrose als eerste ingredient vermeld staan Of maltodextrose (maltodextrine met een hoge DE)

Ik heb hier een eiwit poeder gevonden waar creatine inzit :l
waarom dat dan, mij werd verteld dat je creatine maar 6 weken kunt gebruiken en dat daarna je lichaam het niet meer opneemt. ook dat je body de creatine het beste opneemt via vruchtensap...?

Terug
Naar boven