XXL Nutrition

Southpark aflevering 807: The Jeffersons

wel redelijk.. dat gegiechel van Jackson en 'that's ignorant' is wel leuk gedaan :)

• Topic Starter Topic Starter
Redelijk? Vréselijk goed! Alleen geen aflevering om je kapot te lachen maar om te zien hoe verschillende opinies van de Amerikaanse samenleving tot uiting kwamen in de personages!

DBC01 zei:
Redelijk? Vréselijk goed! Alleen geen aflevering om je kapot te lachen maar om te zien hoe verschillende opinies van de Amerikaanse samenleving tot uiting kwamen in de personages!

Ja eigenlijk wel.. vooral hoe die politieagenten proberen 'another rich black dude' in de val te lokken :devil:

Hehe had em ook al gezien, ik vind em geweldig!
"You're being ignorant" :D lol..

waar download je deze? of komen ze nog gewoon op tv?

http://www.mrtwig.net/

Voor al uw episodes. :cool:

Southpark wordt niet meer op de Nederlandse buis gebracht.

ComedyCentral, een Amerikaans satelliet cartoonstation, heeft een contract met de SP-studio's. Southpark komt elke woensdagavond op ComedyCentral en wordt opgenomen en geript en op internet gezet voor de liefhebbers.
Er zijn al wat DVD's verschenen met de episodes 1 t/m 7 dacht ik.

heb net down with weapons gezien. BRILJANT!

Hebben jullie nog andere sites waarvan je kan downloaden? Want mrtwig.net heeft ze zelf er niet opstaan en alle mirrors werken niet, behalve 1 die nu met 486 bytes per sec download... In de tijd van men opa ging het nog sneller...

via suprnova gingen ze bij mij redelijk snel heb er een paar kleine gedownload

Ik neem altijd de 200 mb versies van suprnova.. daar zijn meestal wel tegen de 1200 seeders dus heb je het zo binnen.

suprnova?

En hoe werkt zoiets? ;)

(thanks for the hulp)

Ik denk dat ik het al door heb... Maar uitleg is altijd handig ;)

Ik heb anders nog wel een site voor je. Die hebben hem altijd als eerste en hebben up-to-date nieuws over de episodes.

kheb hem gedowload maar als ik hem wil bekeiken zegt hij dat hij een of andere extensie niet herkent???

hoe kan ik dat oplossen?

Als je nou es begint met aan te geven wélke extensie dan help je een ander al 100% :roflol:

Ik denk dat je het over rm hebt, RealMedia.
Heel simpel:

Download de JetAudio-player van www.jetaudio.com
Zet in de preferences dat je Jet ALLE files wil laten afspelen.
Vervolgens start je Southpark. Jet zal vragen om de RM codesc te downloaden, die krijg je dan en je kunt in vervolg ook Real afspelen.

REALPLAYER ZIT VOL SPYWARE DUS DOWNLOAD DEZE NIET!

thanx is gelukt

haha blijft lachen dat southpark

heeft nog iemand trouwens die aflevering met die gene die as spuite? die wil ik nog graag ff zien lijkt me lachen.

Terug
Naar boven