Fitness Seller

Serie: The Flash

door drukte paar moeten missen, net ep 6 gekeken en vandaag tijd om achterstand weg te werken :)

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

t/m 9 gezien,

Dr wells is de gele flash? of iig hij heeft een bestuurbaar pak ontworpen dat de gele flash is?

Nog mensen die de serie volgen?

Vraag me af hoe het kwam dat Dr Wells en de 'gele Flash' tegelijk op dezelfde plek waren als hij de flash is?

Ik heb het idee dat dr. wells zijn krachten maakt met technologische snufjes, hij is zelf geen speedster maar dat pak van hem wel. Ik denk dat hij zo dus ook de krachten heeft gestolen van die kerel die zichzelf kon kopiëren. Zo kan hij dus op verschillende plekken tegelijk zijn... Het is niet voor niets dat hij al die metahumans wil opsluiten binnen zijn facility

Ik heb het idee dat dr. wells zijn krachten maakt met technologische snufjes, hij is zelf geen speedster maar dat pak van hem wel. Ik denk dat hij zo dus ook de krachten heeft gestolen van die kerel die zichzelf kon kopiëren. Zo kan hij dus op verschillende plekken tegelijk zijn... Het is niet voor niets dat hij al die metahumans wil opsluiten binnen zijn facility

ja t is sws een pak ga ik vanuit, in ep 9 zet hij dat prototype apparaat wat hij gestolen heeft op het pak waardoor die onverslaanbaar wordt ofzo? ik denk dat hij de flash gebruikt om metahumans te vangen zolang dat hem zelf nog niet helemaal lukt, OF hij gebruikt dat pak om de flash te trainen voor een doel wat nog onbekend is. want dit lijkt erop alsof hij barry pusht om verder te gaan en beter te worden

ja t is sws een pak ga ik vanuit, in ep 9 zet hij dat prototype apparaat wat hij gestolen heeft op het pak waardoor die onverslaanbaar wordt ofzo? ik denk dat hij de flash gebruikt om metahumans te vangen zolang dat hem zelf nog niet helemaal lukt, OF hij gebruikt dat pak om de flash te trainen voor een doel wat nog onbekend is. want dit lijkt erop alsof hij barry pusht om verder te gaan en beter te worden

Ik denk wel dat hij die krachten van andere metahumans kan jatten ofzoiets

dr wells heeft ook een power gekregen bij die explosie maar die houdt hij tot nu toe geheim, ben benieuwd wat dat is. mogelijk boost in intelligentie

Doet me denken aan Prison break als je die twee bij elkaar ziet. Die kun je eigenlijk nooit meer samen casten zelfde geld voor bijvoorbeeld een Bryan Cranston en een Aaron Paul.

ja doet me denken aan die drie ook, al kunnen die wel weer bij elkaar want dat past opzich wel overal in

waarom snipen ze die lui niet gewoon kapot in die straat, gekke aflevering

waarom snipen ze die lui niet gewoon kapot in die straat, gekke aflevering

vroeg t me idd ook af, 100 agenten met guns er omheen kijken hoe t gaat lopen, een gaat bijna dood omdat hij liever met n schild ervoor gaat liggen dan 2x knalt

badass episode vandaag

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk is elke ep maar hetzelfde, zou liever zien dat ze het verhaal wat meer uitwerken.

ze maken t lekker ingewikkeld zo

• Topic Starter Topic Starter
Iemand die t nog kijkt? Net aflevering 17 gezien, zit wel een bug in lijkt me. Joe zit gewoon open op het police station met 'The Flash' te praten waar die commandant naast staat.

Iemand die t nog kijkt? Net aflevering 17 gezien, zit wel een bug in lijkt me. Joe zit gewoon open op het police station met 'The Flash' te praten waar die commandant naast staat.

weet niet waar je het overhebt die commandant zit in 1 scene en dan is barry bij iris???

Ik heb dat stuk ook niet gezien. Vond het wel een leuke episode en leuk dat er steeds meer crossover episodes komen.

Niet zo goed als Arrow maar wel nog steeda amusant. Nu aan daredevil beginnen

Ben benieuwd wanneer we mirror master en the top te zien krijgen aangezien de naam the rougues snart wel beviel

valt me wel op dat ze nu de hele spartacus cast zowat hebben

Terug
Naar boven