- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ep 6 is al te zien op xepisodes.com...
een beetje een tegenvaller als je mij vraagt...
wat een achterlijk !@#$%^ geloof is het toch ook heh.
heel de ****ing wereld word belachelijk gemaakt in southpark, alle geloven komen aan de beurt, maar als het om de islam en de moslims gaat, dan kan het opeens allemaal niet meer.
potverdomme de ene piep na de andere, omdat ze mohammed zn naam niet uit mogen spreken. big ****ing deal.
wie doet mee?oh my god!!! je hebt het gedaan.. ohnoez!!!
nu zullen de moslims dbb binnenvallen en platbranden![]()
damn.
het was me nooit opgevallen dat ze al es een afbeeldinge hadden laten zien van mohammed in seizoen 5, aflevering super best friends.
dus ik dacht, laat ik es voor de gein die aflevering nog terugkijken op www.southpark.nl
krijg ik de melding.
We apologize that south park studios cannot stream this episode
weet niet wanneer dat gedaan is en of het te maken heeft met wat er nu gaande is, maar ik kan wel raden waarom ze hem niet uit zenden.

damn.
het was me nooit opgevallen dat ze al es een afbeeldinge hadden laten zien van mohammed in seizoen 5, aflevering super best friends.
dus ik dacht, laat ik es voor de gein die aflevering nog terugkijken op www.southpark.nl
krijg ik de melding.
We apologize that south park studios cannot stream this episode
weet niet wanneer dat gedaan is en of het te maken heeft met wat er nu gaande is, maar ik kan wel raden waarom ze hem niet uit zenden.
alles valt op zn plek
ja ach, ik kan wel aan de aflevering komen hoor. hij is zo oud, genoeg plekken om hem te downloaden denk ik zo[Link niet meer beschikbaar]
ah doh die staat er niet meer sorry maar blijkbaar zijn er wel meer offline
Oh oke, jammer. Vond een aantal afleveringen maar slecht dit seizoen.Er is altijd al een soort van pauze geweest tussen de eerste 6 afleveringen en de andere 6-7. Volgens mij beginnen ze na de zomer weer ofzo
Oh oke, jammer. Vond een aantal afleveringen maar slecht dit seizoen.