Fitness Seller

SP Reclame WTF

echte sl*t.

Geef toe je kreeg een stijve!! :eek:

Mijn stem gaat nu zeker nooit meer naar de SP, I'm blind!

gilf?

Ik begrijp welk punt ze willen maken maar vond dit toch maar smakeloos.

Dit is dus walgelijk.

Ok er is iets mis met de zorg in NL? Maar ik zie niet in wat dit filmpje daar mee te maken heeft of wat het helpt? Ik bedoel wie verzint dit?

thats just ****ing gross

Gatverdegatver. En dan denken ze hier zeker nog stemmen mee te winnen ook:no:

Oma heeft wel schijt...

Ik werk dus als bijbaan in de thuiszorg, niet douchen maar huishoudelijke zorg. Het is wel een feit dat cliënten vaak nauwelijks privacy meer hebben. Bedenk je eens in wat het betekent dat je wekelijks door een ander gedoucht wordt, dat is toch wel vrij intiem iemand die je inzeept en afdroogt. Die oudjes zouden het recht moeten hebben dat dit gebeurd door iemand waar ze een beetje vertrouwensband mee hebben. Mijn client noemt het douchen de wasstraat en dat zegt genoeg niet? Ook voor de mensen die het werk doen, die kiezen voor zorg aan het bed, een band met de cliënt en niet voor lopende band werk.

Bovendien zie ik niet wat er vies is aan een oud lijf, nee aantrekkelijk is het niet meer maar oma's willen ook schoon zijn. Dat is best dankbaar werk en een lijf dat zo doorleeft is dat mag er toch gewoon zijn. Zonder hen was onze generatie niet geboren. Wat is dat toch met respect voor ouderen in de Nederlandse samenleving?

Ander verhaal is of het effectief is, blijkbaar niet gezien de geschokte reacties. Filmpje had ook moeten tonen hoe persoonlijke zorg er dan idealiter wel uit ziet. En Agnes Kant die moet eens zelf meer in the picture komen. De brulkikker van de SP is een grijs muisje geworden.

SP heeft het nu voor elkaar gekregen dat niemand meer in de thuiszorg wil werken.

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Als mensen dit onsmakelijk vinden mag de best gezegd worden.

Respect voor de ouderen ...EN HUN VERZORGERS!!:bow:

dank je

Als mensen dit onsmakelijk vinden mag de best gezegd worden.

Respect voor de ouderen ...EN HUN VERZORGERS!!:bow:

Bedankt voor de waardering. En tuurlijk mag je zeggen dat het onsmakelijk is, ik begrijp het alleen niet maar dat is wat anders als dat het niet gezegd zou mogen worden. Ik mag niet douchen maar ik zou er geen probleem mee hebben.

Terug
Naar boven