- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
kort door de bocht redeneringen worden niet serieus genomen. tevens is de gehele afleiding van deze constatering foutief.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HardcoreNL zou ironie nog niet doorhebben als hij ermee schreeuwend in zijn nek werd geslagen.
kort door de bocht redeneringen worden niet serieus genomen. tevens is de gehele afleiding van deze constatering foutief.
HardcoreNL zou ironie nog niet doorhebben als hij ermee schreeuwend in zijn nek werd geslagen.
De constatering is dat je een racist bent, er is geen afleiding van een constatering te bekennen. Beter je best doen volgende keer.

Allebei nog veel te leren in het leven
Klaaswitz is een feitenkenner, hij kan geen verbanden leggen. In het dorpscafé is hij een succesnummer bij de quizjes maar daarbuiten...
Allebei nog veel te leren in het leven
Klaaswitz is een feitenkenner, hij kan geen verbanden leggen. In het dorpscafé is hij een succesnummer bij de quizjes maar daarbuiten...
Leuk man zo'n ongefundeerde mening. Ben niet anders van je gewend, PVV stemmend, hardcore lievend en middelbare school falend "plebs" afstammelingetje.
Ik hoop inderdaad nog een hoop te leren in me leven, maar dat dit uit jouw mond komt is toch wel enigzins lachwekkend.
Hou lekker je bullshit lekker voor je.
Klaaswitz is een feitenkenner, hij kan geen verbanden leggen.
Ik verkoop geen bs, en zoals je zelf al aangeeft wil je nog veel leren in het leven dus zo'n gekke opmerking was het niet. Kom op niet zo op de teentjes getrapt
Mooi achteraf gelul, maar op dit lage niveau trek ik de grens sorry je zal je vingertje naar andere moeten verplaatsen.
Lijkt me voor een opstandige puber als jou geen probleem.
(ik maak er zelf ook genoeg hoor)Zonder verbanden te leggen is het onmogelijk af te koersen op een cum laude academische onderscheiding "HardcoreNL".

Sja, wat wil je er over weten. Mijn gemiddelde gaat richting het gemiddelde waarvoor men op mijn uni een cum laude onderscheiding geeft. Moet er nog wel even heel hard aan trekken wil ik dat daadwerkelijk gaan krijgen hoor en ze moeten dan een paar te lage cijfers voor betrekkelijk onbelangrijke vakken uit het eerste jaar door de vingers zien maar toch, het gaat enigszins die richting op.
Sja, wat wil je er over weten. Mijn gemiddelde gaat richting het gemiddelde waarvoor men op mijn uni een cum laude onderscheiding geeft. Moet er nog wel even heel hard aan trekken wil ik dat daadwerkelijk gaan krijgen hoor en ze moeten dan een paar te lage cijfers voor betrekkelijk onbelangrijke vakken uit het eerste jaar door de vingers zien maar toch, het gaat enigszins die richting op.
Snap nog steeds niet wat het precies is, waarom het bestaat, en waarom het nu plots vrijgegeven wordt? Het klinkt nogal nutteloos?