Fitness Seller

Nieuws Spaarloon komt weer vrij, wat ga je er mee doen?

HardcoreNL zou ironie nog niet doorhebben als hij ermee schreeuwend in zijn nek werd geslagen.

kort door de bocht redeneringen worden niet serieus genomen. tevens is de gehele afleiding van deze constatering foutief.

De constatering is dat je een racist bent, er is geen afleiding van een constatering te bekennen. Beter je best doen volgende keer.

Laatst bewerkt:
Allebei nog veel te leren in het leven;)
Klaaswitz is een feitenkenner, hij kan geen verbanden leggen. In het dorpscafé is hij een succesnummer bij de quizjes maar daarbuiten...

Leuk man zo'n ongefundeerde mening. Ben niet anders van je gewend, PVV stemmend, hardcore lievend en middelbare school falend "plebs" afstammelingetje.

Allebei nog veel te leren in het leven;)
Klaaswitz is een feitenkenner, hij kan geen verbanden leggen. In het dorpscafé is hij een succesnummer bij de quizjes maar daarbuiten...

Ik hoop inderdaad nog een hoop te leren in me leven, maar dat dit uit jouw mond komt is toch wel enigzins lachwekkend.

Hou lekker je bullshit lekker voor je.

• Like
Waarderingen: CoD
Leuk man zo'n ongefundeerde mening. Ben niet anders van je gewend, PVV stemmend, hardcore lievend en middelbare school falend "plebs" afstammelingetje.

Ik ben geen pvv-stemmer hoor. (als ik zou mogen stemmen)
Verder mag ik ook gewoon mijn mening geven in deze sectie, net zoals jij mag Isnogood

Ik hoop inderdaad nog een hoop te leren in me leven, maar dat dit uit jouw mond komt is toch wel enigzins lachwekkend.

Hou lekker je bullshit lekker voor je.

Ik verkoop geen bs, en zoals je zelf al aangeeft wil je nog veel leren in het leven dus zo'n gekke opmerking was het niet. Kom op niet zo op de teentjes getrapt

Maar dit was echt de een na laatste druppel en ik verdwijn uit deze sectie, die haat altijd als het om politiek gaat.

Laatst bewerkt:
Ik verkoop geen bs, en zoals je zelf al aangeeft wil je nog veel leren in het leven dus zo'n gekke opmerking was het niet. Kom op niet zo op de teentjes getrapt

Mooi achteraf gelul, maar op dit lage niveau trek ik de grens sorry je zal je vingertje naar andere moeten verplaatsen.

Lijkt me voor een opstandige puber als jou geen probleem.

Laatst bewerkt:

Sja, wat wil je er over weten. Mijn gemiddelde gaat richting het gemiddelde waarvoor men op mijn uni een cum laude onderscheiding geeft. Moet er nog wel even heel hard aan trekken wil ik dat daadwerkelijk gaan krijgen hoor en ze moeten dan een paar te lage cijfers voor betrekkelijk onbelangrijke vakken uit het eerste jaar door de vingers zien maar toch, het gaat enigszins die richting op.

Sja, wat wil je er over weten. Mijn gemiddelde gaat richting het gemiddelde waarvoor men op mijn uni een cum laude onderscheiding geeft. Moet er nog wel even heel hard aan trekken wil ik dat daadwerkelijk gaan krijgen hoor en ze moeten dan een paar te lage cijfers voor betrekkelijk onbelangrijke vakken uit het eerste jaar door de vingers zien maar toch, het gaat enigszins die richting op.

Dat doe je goed had ik eigenlijk niet verwacht zo aan je reply's maar toch, echt "respect"(ja ik ben niet zo'n fan van dat woord).
Geen sarcasme

• Topic Starter Topic Starter
Het ging over spaarloon, niet over half tam geneuzel.

Nee welke studie bedoel ik en met welke ambities?

Snap nog steeds niet wat het precies is, waarom het bestaat, en waarom het nu plots vrijgegeven wordt? Het klinkt nogal nutteloos?

• Topic Starter Topic Starter
Snap nog steeds niet wat het precies is, waarom het bestaat, en waarom het nu plots vrijgegeven wordt? Het klinkt nogal nutteloos?

Het is geld, als dat toch nutteloos is mag je mij wel wat doneren:D

Het principe is verder vrij simpel, je kan via je werkgever een door de overheid gemaximaliseerd belastingvrij bedrag per jaar sparen. Momenteel 613 euro per jaar. Voorwaarde is echter wel dat het bedrag 4 jaar lang geblokkeerd wordt. Na 4 jaar krijg je dus hetgene wat je belastingvrij hebt gespaard van je brutoloon in een nettobedrag uitgekeerd.

Is nog voordeliger als je spaart vanuit een regeling waarbij je vakantie-uren kan inzetten om die spaarloonpot te vullen. Heb je wel wat minder vrije dagen maar dan wordt er maandelijk zo goed als niks meer ingehouden van je brutoloon.

Zelf zet ik mijn vakantie-uren ook bruto om naar een nettobedrag, in feite spaar ik dus d.m.v. mijn vakantie-uren.

Als je 4 jaar hebt gespaard staat er nu dus iets van 2450 euro op die rekening en dat kan je nu direct opnemen terwijl je anders een uitkering per jaar zou krijgen.

Ah, dat noemen we hier gewoon 'pensioensparen'. De werkgever zet een deel van je loon opzij, en dan kan je kiezen voor wel of geen minimumrendement. Je krijgt dan ook een attest dat je moet invullen op je belastingbrief en zo geniet je van een belastingvoordeel. Reden is dus om de pensioenen te versterken, die relatief laag zijn in België.

Terug
Naar boven