XXL Nutrition

spammail Red Bull

Bezoekers in dit topic

en toch lees ik in de consumentgids dat het helemaal niet schadelijk is. Omdat de hoeveelheden zo minimaal zijn. Al zou je 20 blikjes op een dag drinken vormt het nog geen gevaar. Weet niet meer wat ik moet geloven nu..
 
Heb wel vaker een weekend van 24 blikjes achter de rug, niets aan de hand slaap nog steeds als een baby erna :D .

Red Bull in Oostenrijk is in Nederland niet te krijgen, die is inderdaad heftiger ;) .
 
Ik heb misschien één keer in mijn leven red bull gehad, en dat kan ik me nauwelijks meer herinneren, dus ik ben safe :D
 
Ik heb misschien één keer in mijn leven red bull gehad, en dat kan ik me nauwelijks meer herinneren, dus ik ben safe :D

heb het ook maar 1x geprobeerd en vond het enorm goor, dus heb geen behoefte om het nog eens te drinken.
 
al die energie drankjes zijn slecht voor je, alleen water is gezond.
wordt hier echter wel abnormaal aangedikt hoe ernstig het is
 
Red Bull is overrated. Zeker als je ziet van zo'n blikje kost. Blijft een suikerbom vol andere troep.
 
ja, maar er zijn ook goedkopere merken die hetzelfde smaken en dan is 25cent niet duur. wat je vooral merkt bij die energy drankjes is de taurine
 
Drink het toch nooit.
 
Als je het mixed met witte vodka kan het geen kwaad.
 
Back
Naar boven