Fitness Seller

Speciaal voor spiertje...

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Een (interessant) opiniestukje rond de nieuwste trend op oorlogsgebied, de zelfmoordaanslag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maw het tekort aan finaciele en technologische middelen verplichten een land in oorlog om terug te vallen op "vuile" technieken zoals zelfmoordaanslagen.

Interessante visie die van mij deels bijval krijgt.

edit: nogal groot ingescand blijkbaar...

Het blijft lachen met die moslims. allah weet alles en heeft alle macht. Maar ISRAEL is superieur aan ieder moslimland ???

Tsja, ik vind het nogal een open deur eigenlijk. Israel en het westen beschikken over een legermacht die veruit superieur is. Een open oorlog tegen deze legers beginnen staat gelijk aan zelfmoord. De enige manier om toch iets te kunnen doen is guerilla tactieken toepassen, zoals zelfmoord aanslagen plegen. Puur oorlogstechnisch gezien is dat een logische keuze.

Zonder de overtuiging dat je na een zelfmoordaanslag in de hemel komt zou het aantal aanslagen trouwens vele malen minder zijn natuurlijk, maar je moet denk ik wel inzien dat je geen aanslagen pleegt als je niet een zwaar onrecht wordt aangedaan. En dat de Palestijnen onrecht wordt aangedaan is gewoon een feit. Dat veel mensen Palestijnse vrijheidsstrijders onterecht zien als gevaarlijke gekken komt door een andere oorlog waarin Israel dominant is, namelijk de mediaoorlog.

Overigens is het niet zo dat ze in het midden oosten ook zo min mogelijk casualties willen integendeel het liefst zoveel mogelijk. Hadden zij de techniek dan zouden ze die misbruiken imo.

Idd, de palestijnen plegen zelfmoordaanslagen omdat ze niet tegen isrealiers op kunnen technologisch gezien
Zelfmoord is gewoon fout in de islam, maar aangezien ze dit van de jihad doen, is het moeilijk om hier een oordeel over te trekken
Alleen Allah swt weet t het beste

Idd, de palestijnen plegen zelfmoordaanslagen omdat ze niet tegen isrealiers op kunnen technologisch gezien
Zelfmoord is gewoon fout in de islam, maar aangezien ze dit van de jihad doen, is het moeilijk om hier een oordeel over te trekken
Alleen Allah swt weet t het beste

en hoe denkt allah hierover dan?

Tsja, ik vind het nogal een open deur eigenlijk. Israel en het westen beschikken over een legermacht die veruit superieur is.

Ik had gehoopt dit niet te hoeven uit te leggen.
Als alles gebeurt met allah's wil dan is het dus ook allahs wil dat ISRAEL een superieur legermacht beschikt.

Terug
Naar boven