AndroidHealthClinic

spelletjes voor de pc

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
7.124
wat zijn leuke spellen voor op de pc? kun je die ergens downloaden ofzow?
een beetje goede strategie spellen met legers ofzo, ben een leek in pc spellen

Ghost recon. Kan je vast wel downloaden met bittorrent of kazaa.

splinter chaos theory , sinds gisteren eindelijk gekraakt door reloaded. Kun je binnenhalen via nieuwsgroepen

Age of Empires 2

ik heb zelf laatst voor weinig Command en Concquer Generals en Cossacks Art of War gekocht, 2 hele leuke spellen vind ik.

rik, wat voor soort spel zoek je, een first person shooter? of zo'n RPG game als red alert.

Voor strategische first person shooter is Brothers in Arms wel wat, ook al vind ik dat een monstelijk k*t spel.

Settlers 2 en Red Alert blijven toch de toppers, hoe lelijk en simpel ze ook mogen zijn.

Ravenshield, nog leuker dan Ghost Recon, hoewel de laatste GR erg veel spelers online trekt.

ravensh11.jpg

Laatst bewerkt:
ik speel t liefst race spellen............veiliger dan jezelf uitleven in je auto op straat !

;)

Command & Conquer Generals met de uitbreiding Zero Hour rockt de pan uit, je moet zelf je leger en basis bouwen, en genoeg variatie in het spel.

Moved naar software btw.

als je veel spellen wilt downoladen en de nieuwste spellen eerder wilt hebben zou ik je aanraden om je lid te maken bij eweka internet service.
snel en betrouwbaar downloaden voor 7,50 per maand.niks te klagen en alles ruim voordat het in de winkels ligt.
kijk ff op Shemes :: Shemes.com :: What's new? ,
grabit downloaden en ff aanmelden bij eweka
je kan een maandje proberen en bent nergens aan verplicht. betaal je de volgende maand niet vervalt je account.
succes

Ik ga met Centaur mee !!! Ik heb die copmplete box van C&C nu .. the first decade ... daar zitten al heel wat uurtjes gamen in :P

Hiekie zei:
Ik ga met Centaur mee !!! Ik heb die copmplete box van C&C nu .. the first decade ... daar zitten al heel wat uurtjes gamen in :P
De meeste uren die ik heb verkloot aan dat spel zit in die worldbuilder. :o

Maken van eigen mapjes vond ik niet zo interessant ... overal kun je die dingen wel downloaden en die zijn vaak stukken beter als je eigen creaties...

Speel Joint Operations. Daar hoor ik niemand over maar dat is een onwijs vet spel om online te spelen. Ziet er goed uit en speelt heerlijk

wolfestein

Terug
Naar boven