Lerre
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klusmier zei:ik speel t liefst race spellen............veiliger dan jezelf uitleven in je auto op straat !
![]()

Lerre zei:niemand die delta force Lw BHD of Xtreme speelt..??

pat21 zei:Speel Joint Operations. Daar hoor ik niemand over maar dat is een onwijs vet spel om online te spelen. Ziet er goed uit en speelt heerlijk

gast21 zei:Momenteel speel ik F.E.A.R en het is echt een super enge spel. Het is gewoon niet normaal hoe spannend en eng het is
Daarnaast speel ik nog battlefield 2. Super verslavend Maar je moet het alleen online spelen single player is saai

luppie zei:het einde is vaag van fear maar het is een tof spel![]()

Jizza zei:Nou we het over pc-spellen hebben. Weet iemand waar je die oude Sierra-games kan downloaden? Van die oneperson speurspellen waar je de moordenaar moest vinden en Leisure Suit Larry games enzo. Heeft iemand daar een site van of link naar een torrent ofzo? Lijkt me zo leuk die oude spellen weer eens te doen, veel ervan heb ik namelijk nooit uitgespeeld haha

gast21 zei:Momenteel speel ik F.E.A.R en het is echt een super enge spel. Het is gewoon niet normaal hoe spannend en eng het is
Daarnaast speel ik nog battlefield 2. Super verslavend Maar je moet het alleen online spelen single player is saai
SuperKnurft zei:http://sierrac.free.fr/all.php?pageNum_sierra=0&totalRows_sierra=119&platform=pc
Hier staan er heel wat.
Edit zorg wel dat je een pop-up blocker hebt![]()

Jizza zei:

Zijn hier geen goede torrent van, van dit spel? Heb demo tijd terug online gespeelt, erg leuk spel.ParadiseFold zei:Ravenshield, nog leuker dan Ghost Recon, hoewel de laatste GR erg veel spelers online trekt.