MuscleMeat

spieren uitgeput?

ssamirr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
93kg
Hey

Als ik bijvoorbeeld na 3 oefeningen borst, parralel dips wil gaan doen, dan lukt me dit niet, ik heb een fut gevoel in m'n spieren, alsof ik uitgeput ben, ik kan me niet eens meer optrekken..

Hetzelfde heb ik met pompen, normale dips (triceps), ik kan me training nooit met deze oefeningen eindigen

hoe komt dit?

Heel simpel, je spieren zijn moe.

Als je eerst 2 uur gaat hardlopen is je eindsprint toch ook langzamer dan normaal.

Had ik ook keer. Ik trainde mijn rug met triceps, dan kon ik dips makkelijk uitvoeren. Na ene tijdje had ik borst met triceps getraind en je raad het al mijn triceps waren al wat uitgeput. Dus dips kon ik ook niet uitvoeren.

Eet je wel genoeg?
Een sportdrankje tijdens de training wil wel eens helpen voor glycogeen beetje bij te vullen. Hoeft geen dure aquarius te zijn :)

Eet je wel genoeg?
Een sportdrankje tijdens de training wil wel eens helpen voor glycogeen beetje bij te vullen. Hoeft geen dure aquarius te zijn :)

I lol'd.

Glycogeen aanvullen duurt 24u >.

Er zit wel een beetje waarheid in je "bewering". Dextrose/WMS is goed tijdens de training, dan blijft je bloedsuikerspiegel constanter.

sorry gycogeen klopt mss niet zo nee :). Had het beter bij 'energievoorraad' gehouden, of zie ik nu weer iets over het hoofd?

Als je er aan het einde van je training niet meer in slaagt om bodyweight- oefeningen te doen, schuif deze dan naar voor in je training. ;)

Als je na 3 borst oefeningen nog moet gaan dippen dan doe je het fout imho.

Laat me raden.. bench, incline bench of close grip bench, flys, en dan pas dips?

• Topic Starter Topic Starter
Als je na 3 borst oefeningen nog moet gaan dippen dan doe je het fout imho.

Laat me raden.. bench, incline bench of close grip bench, flys, en dan pas dips?

Juist ja!

En die dips lukken me dan niet meer.. Uitgeput man..

---------- Toegevoegd om 04:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:57 ----------

Eet je wel genoeg?

Waar zit glycogeen in?

---------- Toegevoegd om 04:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:58 ----------

I lol'd.

Glycogeen aanvullen duurt 24u >.

Er zit wel een beetje waarheid in je "bewering". Dextrose/WMS is goed tijdens de training, dan blijft je bloedsuikerspiegel constanter.

Dextrose? Helpt dat echt?

---------- Toegevoegd om 04:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:58 ----------

Heel simpel, je spieren zijn moe.

Als je eerst 2 uur gaat hardlopen is je eindsprint toch ook langzamer dan normaal.

Je ziet er volledig naast ;)

En die dips lukken me dan niet meer.. Uitgeput man..
3 oefeningen zijn meer als genoeg voor borst(als je elk 3 setjes doet)

Lever en spieren

Tijdens je training, enorm! Maar valt ook weer te zien hoe je lichaam omgaat met insuline en je bloedsuikerspiegel.

Say what? Bron?

Terug
Naar boven